Khamis, Jun 03, 2010

MAJLIS BATAL

Dukacita dimaklumkan,

MASKARA SHORTIES REPEAT 12 JUN 2010 Kompleks Gurney, KL
DIBATALKAN!
kerana menurut Enche Luka De Ketiak (Contact person penganjur) memberitahu kami, "Tak boleh buat, sebab... Technician kahwin!"

Tidak tahu, sama ada semua kawan-kawan kena menghadiri majlis perkahwinan juruteknik berkenaan atau juruteknik berkenaan ada 'job' orang kahwin. Pendek kata juruteknik kahwin dan tiada juruteknik simpanan.
Atas permintaan ramai, kami akan menayangkan semula beberapa filem dari Maskara Shorties '08 dan '09. Ini macam sesi panas badan Pra-Maskara Shorties Ogos 7.


Pemburu Buaya Darat- Tok Rimau
Genggam- Tok Rimau
Bumbung Aku Lantai Orang - Dean Sham
Hangus- Dean Sham
Puteri Raja dan Katak - Vovin
Hantu Silap Mata - Alif Firdaus Azis
Low Budget Love - Bainun Waheeda


Kompleks Gurney terletak di Persiaran Gurney, off Jalan Semarak, Kuala Lumpur - bersebelah surau - tidak jauh dari Stesen LRT Damai. Dan Kompleks Gurney BUKAN Kramat Mall! Dan, ni BUKAN di Persiaran Gurney kat Penang tu, harap maklum!

MASUK PERCUMA!



T shirt ni dah siap tapi Jigo belum pergi ambil lagi. Kalau Jigo dah pergi ambil - kami akan jual di Maskara Shorties Repeat. Harga RM20. Kuantiti sangat terhad. Kalau habis - kami tak akan print lagi. Percayalah!

4 ulasan:

dipsz berkata...

tayang kat jb laa

Zulfadli Zainal berkata...

go bainun!

ashraf sahdan berkata...

bukan kata tak jadi ke maskara repeat ni?

ashraf sahdan berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...