Isnin, Ogos 02, 2010

QUIT SMOKING LAGI

Sampoerna A dalam kotak baru rasa macam sial. Gua tengok kat kotak, ada alamat pengimpot. Kawasan Perindustrian Oakland , Seremban. Celaka. Kat Seremban ada Oakland! Poser betul.

Gua nak yang original. Yang seludup terus dari Indonesia.

Dah dua hari dah gua tak hisap rokok. Gua quit smoking tanda bantah!

10 ulasan:

Hambali ® berkata...

banyak rokok dah tak sedap lepas gomen haramkan rokok 14 ... dunhill kotak baru pun tak sedap. siot

hentakbelipat berkata...

hahaha..seremban adelah tok kilang buat rokok..

LORD ZARA 札拉 berkata...

hehehe..

bagus Tok.

pilih yang ori je~

kih3~

lalink7 berkata...

bagus la camtue..
hahahahah
=p

A t i Q a h berkata...

ada iklan pil berhenti merokok. sila lah try tok.

budakkilang berkata...

keh keh..
buat persediaan utk 11 ogos ni tok..

sinaganaga berkata...

Faking

bahu jalan berkata...

quit smoking tanda bantah? nice jugak tu brader. hahahaha.

Nina Gipsy berkata...

kalaulah begitu senang untuk berhenti rokok...sy takkan merana begini..

dang3rousandsw33t berkata...

Lepas ni dah x boleh merokok.
[waktu siang]

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin