Rabu, Mac 01, 2006

SIARAN ULANGAN/ DEJA VU

Hujah siaran ulangan apabila harga barang naik. Bertenanglah. Harga minyak naik 30 sen seliter tidak membebankan rakyat (Yang kaya raya tidak terbeban. Cuma yang papa puasa sahaja terbeban.) Harga minyak negara kita antara yang termurah berbanding negara jiran (Harga baju dan makanan lebih murah di Thailand. Harga alatan komputer dan kamera murah sedikit di Singapura.)

Aku hanya bisa mengeluh. Tidak boleh buat apa. Kereta aku (dan kalian juga) memang memang ketagihan minyak.

.................

LAWATAN SAMBIL BELAJAR

1. Pada 11.3.06 bersamaan dengan hari sabtu ini kami [Papakerma] dengan kerjasama Artport, Galeri Shah Alam akan mengajurkan "zine/alternative book fair". Sila datang ke Galeri Shah Alam dengan membawa buku-buku yang ingin dijual/dipamerkan pada 11.3.06 ini. Kami menyediakan tempat menjual buku secara percuma kepada orang ramai. acara akan bermula seawal jam 10 pagi. flyers/maklumat lanjut akan kami sediakan dalam masa terdekat ini di: www.papakerma.com . Pertanyaan: ajukan kepada Dhani di 019 2508857. sekian.terima kasih.

2. Life in the Googleplex photoessay.

7 ulasan:

ron97 berkata...

ya ya..aku tau kata tok tengah RAYA PUASA sekarang..
eh.
bukan kata nak posa nam ke semalam??
hahaha

sinaganaga berkata...

Bini bukunota dah bersalin. Pagi tadi.

Aku rasa macam Deja Vu juga. Sebab, bulan lepas bini siapa ntah yang bersalin... He he.

Naimisa berkata...

Ya, itu pun masih rendah drp negara lain. Rendah lagi tu.......
:(

BooK berkata...

minyak di negara kamu itu rendah harganye
minyak di sini mahal amat

nordinar berkata...

Lumba lah F1 sampai pokai Petronas oi..Dorg tak tgk bersamamu agaknya.

p/s: Juring dah on la tok!

oda berkata...

B.Utama tunjuk apek nasi ayam kena saman naik harga makanan. kerajaan naik 30 sen minyak, sapa nak saman?

Dhani berkata...

terima kasih ye tok utk paparan iklan di atas. :).

www.bilik.blogspot.com

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin