Jumaat, Jun 23, 2006

CERITA INDIA

Aku bukan nak melambung puji kepada Ghandi. Tetapi inilah yang diceritakan kepada aku:

Seorang penumpang keretapi India terserempak dengan Ghandi di dalam gerabak kelas 3.

Penumpang: Bukankah tuan ini perdana menteri India. Kenapa tuan berada di
kelas 3.

Ghandi: Kerana tiada gerabak kelas 4.


"Dunia ini cukup untuk semua keperluan manusia, tetapi ia tidak pernah cukup untuk seorang manusia yang tamak." - Ghandi


.........................
Jika ada kelapangan, luangkan masa ke:

SAMBUTAN SEDERHANA HARI WEBLOG
Tempat : Pantai Bagan Lalang, Selangor
Tarikh: 24 Jun 2006 (Sabtu)
Masa : 1:30 Petang
Makanan : PotLuck

Maklumat lanjut: Klik Forum.

Tiada ulasan:

COSTOCHONDRITIS

 Masa aku sudah sampai. Mungkin malaikat maut sudah memberi salam.  Saat aku mengalami sakit dada, fikiran aku langsung melayang pada serang...