Khamis, Jun 08, 2006

PEKAK

Kami berbual memekik-mekik macam orang sakit telinga. Salah kawan-kawan aku juga yang tidak serik-serik memilih tempat duduk depan speaker.

Dewasa ini banyak restoran menghiburkan pelanggan dengan lagu dari mesin karaoke. Bolehlah pengunjung-pengunjung menikmati makanan berlaukkan alunan lalakan dari karaoke yang berdentam-berdentum.

Nota untuk diri sendiri: Jangan duduk di meja khas untuk orang-orang kurang pendengaran ini lagi.

LAWATAN SAMBIL BELAJAR
Tiada karaoke di FOTOWARUNG.

1 ulasan:

rasso berkata...

Betul tu tok rimau.. kalo nak duduk lepak² dengan kawan² di restoren makan jangan lah duduk di tepi speker... sepatah huruf pun tak jelas didengar. Moralnya, TT je kat kedai mamak.... hahahaha

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin