Jumaat, Jun 09, 2006

MONOLOG PAGI

Pukul 4 pagi. Waaaa waaa waaaa! Mata pejam tapi suara memekik sampai ke jalan.

"Rindu mama? Papa pun sama."

"Shhhh... diam sayang. Nanti papa buatkan susu."

4 scoop susu tepung. 150 ml air panas + sejuk. Tambah 1 scoop nestum (biar cepat kenyang).

Nyut... nyut... nyut...

Susu ibu adalah makanan terbaik untuk bayi. Afimon minum juga susu botol itu kerana dia dah lapar sangat.

"Papa tahu tidak sedap. Mama punya lagi sedap."

"Rindu mama? Papa pun sama."



LAWATAN SAMBIL BELAJAR
Katana vs Peluru: Kalah bermaruah.

16 ulasan:

Nizam Rusli berkata...

mama ke mana? saya tak risaukan afimon, yang lebih merisaukan ialah tok! haha!

dugongsenyum berkata...

aku tak risaukan babynya, aku risaukan bapaknya wahahahahaha

esis berkata...

"Rindu mama? Papa pun sama."

rindu?? emmmm aku mula memahami

kingbinjai berkata...

"4 scoop susu tepung. 150 ml air panas + sejuk. Tambah 1 scoop nestum"

yah! sama mcm anak aku. bape umur anak ko dah?

ya, mama punya lagi best.

dugongsenyum berkata...

Dahaga mama? Papa pun sama.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

ontahsapo berkata...

afimon cuma rindukan susu...papamon...?

blackpurple berkata...

Susu mama boleh kongsi2 kan....?

hehehe

adadia berkata...

isteri jauh la ni hehe.

BooK berkata...

tok:
baca niat puasa!

Op berkata...

ehem ehem.
rating entry ni 18SX.

kel@mbu berkata...

x faham la tok.. :P

Tok Rimau berkata...

Aku pun tidak faham komen-komen di atas.

Mama Afimon pergi kursus BTN 5 hari di Sepang, Selangor.

Aku baru nak master teknik tidur Ninja iaitu berjalan sambil tidur. Baby bangun jam 4 pagi ajak berbual pulak.

Campur tengok bola, aku cuma dapat tidur 2 jam. Ngantuk amat.

Patut benarlah Syurga di bawah tapak kaki ibu.

Lan Rambai berkata...

BTN 5 hari je Tok.. kalau orang rumah ke Induksi 2 minggu.... silap-silap ada yang berkongsi botol susu tu dengan Afimon!

rudy bluehikari berkata...

ala stkt 5 hari... aku? uwaaa 1 tahunnnn.

supersomething berkata...

hahahahahahahahahahahahahahahahaa

angah berkata...

alah tok...5 hari jer

alah rudy... 1 tahun jer

aku ni... selagi tak mintak tukar selagi tu lah dok asing waaaaaaaaaaa....

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin