Rabu, Februari 13, 2008

REBIU FILEM BALO




LABO
ya!!!aku dah tonton LABO itu.memang pnuh dgn nilai2 murni,haha..tapi aku paling suke ekspresi wajah wak itu..pnuh ekspresi walaupun dia hanyalah watak tempelan di belakang watak2 utama. ekspresi wajahnya menggambarkan kebencian yang meluap2 terutama ketika berada di rumah SOmpek dan Aan(knape namenye mesti Aan?),,wak tu memang hebat lakonannya.terutama ketika dia membatuapikan cikgu itu..penampilan bapak sompek juga buat aku terkejut.mcm biasa aku tengok teknik lakonan tu.rupanya dialah sifu lakonan yg selalu membahagiakan hari2 isnin kami di sini.mantap!overall, LABo ni one of indie DVD yg menarik n best, mungkin kalau btul cara promosi, lebih laris dari video Chua dot dot or video klip V dot k dot dot..
oleh Azie

.........
BALO
Aku dah tonton BALO. Semalam, sambil tonton Buletin Utama.Tiba-tiba aku rasa rugi sebab dah baca ceritanya dalam Ayah Kita Bos. Kalau aku tak baca mesti aku tertanya-tanya apa yang akan berlaku seterusnya. Barulah thrill. Uhuk-uhuk.Bila ada muka-muka yang aku kenal enterprem dalam itu gambar. Lagi-lagi bapak si Sompek. Pensyarah kesayangan kami tu! Aku dah guling-guling dulu. Seronok sebenarnya.Lagi satu aku nak guling-guling, watak lelaki-lelaki, semuanya tahap sebaya pak cik-pak cik. Tapi bila watak perempuan, macam adik-adik lagi. Apakah maknanya itu? Hanya tuan pengarah dan tukang tulisnya yang tahu. =p
oleh atiqah
...........................
Jika berminat mahu beli DVD BALO, sila hubungi deansham(at)gmail(dot)com.

10 ulasan:

rasso berkata...

ermm...


orang yang dah tonton kene buat rebiu ker? waima pelakon?

ha ha ha...


(hit)

azie berkata...

tok,
sory..patutnya BALO..saya sudah kompuis,tapi tak kesahlah kan sbb bumbung aku lantai orang, lantai aku bumbung orang.same je kan maksudnye?atas bawah,bawah atas..

dugongsenyum berkata...

akunya DVD player ada problem kot sebab takleh baca lak DVD tu

Tok Rimau berkata...

Dugong,
DVD BALO telah diujimain dalam DVD player. Cuba tuan gunakan player jenama lain (yang tidak ada gambar logo ayam di luar). Jika masih ada masalah, pulangkan DVD itu untuk kami gantikan dengan yang baru (bukan player baru, tapi DVD BALO baru).

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

gua dah cakap dah..watak wak tu memang kacip utk slot spektra saing saing hati waja dulu tuh..

Azhar Ahmad berkata...

Hummmm, balo balo... patutkah aku mendapatkannya?

A t i Q a h berkata...

azhar,
kau patut dapatkan nya cepat. sebelum ia naik menjadi rm50 sekeping. huhuhu

blackpurple @ jowopinter berkata...

Ada watak wak itu yang buat aku teruja. Kena beli nih!

test berkata...

salam, dah rilis ke BALO ni, mana nak dapat? tok, aku nak satu dan bagaimana nak bayar? emel maklumat lanjut ke emel saya blh x tok,terima kasih.

Tok Rimau berkata...

Kurangkan orang tengah! e-mel deansham@gmail.com dengan tajuk Show Me The Money!!! untuk membuat tempahan setelah anda membayar RM 15 untuk satu DVD (termasuk caj pos) ke akaun bank berikut:

CIMB Bank: 14180047489527
Ahmad Sharifuddin Shamsuddin

atau

Public Bank : 4-8736389-36
Ahmad Sharifuddin Shamsuddin


Jangan Ketinggalan untuk memiliki BALO!

Sokonglah industri hiliran.

Hanya RM 15 untuk memiliki hasil seni ini.

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...