Selasa, Mei 13, 2008

JUMAAT 10 PM ASTRO PRIMA

"Begini cara buat lawak yang betul," kata gua.

Tonton liputan projek filem MENGAIT BINTANG di siri Apa Cerita Nabil, Astro Prima, Jumaat 10 p.m. Kepada sesiapa yang tidak punya Astro, gua tak salahkan lu kerana tidak mampu pasang Astro. Banyak sangat tengok TV pun tak baik juga. Lagho. Oleh itu, pergilah ke kedai mamak berdekatan. Kapal terbang lagi dirampas, inikan pula remote control Astro mamak.


LAWATAN SAMBIL BELAJAR
MENGAIT BINTANG: Photo Pekun dari Jurugambar Profesional.

12 ulasan:

famia berkata...

nabil lagi.
best.

Rajuna berkata...

tok, rumah gua sudah ada channel indonesia dan singapore. Tak menang tangan nak picit remote control. Apa barang remote control berbau kari di kedai mamak. Remote control rumah gua berbau bunga rampai. Harap2 jodoh cepat sampai (dan cantik macam aktress sinetron).

p/s: tok pakai baju atticus ke tu? pangrok!

Yana Ismail berkata...

Siapa mamat hensem sebelah Nabil tu?:P

tasekM berkata...

rupa-rupanya nak belaja buat lawak ni nak kena serious ye tok...?

cuba tgk muka nabil tu...

DeeN berkata...

Huh! Remote Astro kat kedai mamak yg selalu aku lepak disembunyi oleh tokey kedai mamak. Huh! Menyampah!

. berkata...

kedai mamak tanjung malim tak ada astro..huhu

hEr namE is diEla berkata...

congrat!

Tok Rimau berkata...

famia,
asyik-asyik dia. Bosan la yek.

arjuna,
Itu baju cap burung mati.

Liyana,
Entah sapa ntah sebelah nabil tu. Poyo je tok tengok.

Tasik,
Ntah berapa kali tok nak ajar, tak dapat-dapat lagi budak ni. Kena makan kismis magic baru power otak dia kot.

Nur,
Asyik2 wrestling. Asyik2 bola. Bila la nak tukar cerita lain. Drama minggu ini ke apa.

Neezie,
Berhijrah lah. Keluar dari Tg Malim tu.

Diela,
Kong Rat.

Danielle_Corleone berkata...

Tok, gua mamak, tapi gua takde remote Astro. mcm mana? haha :P

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

kalau dah boleh ajar orang buat lawak ni dah kira melampau..

juzalittleheart berkata...

tok rimauu!!!ktorg student utm yg jdk plakon pmbantu dlm slot filem mengait bintang tuk hari q tuh...yg dak2 kepoh ptg tuh mase scene kt ibs..boleh lah.hantar video pendek certie tuh yg part kt ibs tuh je kt ktorg..bleyh lah..bleyhh lah...nk tgk muke ktorg wlupun jdk plakon pmbntu je..huuhuhu

Tok Rimau berkata...

Kupu2 mlam. Camna mahu contact kamu?

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...