Wad 13. Katil 13. Rima berbaring dengan kaki kanan berplaster. Tergantung 1/2 meter tinggi.
Ajan: Macam mana boleh berlaku?
Rima: I tengah jogging. Tiba-tiba je mat rempit tu meluru langgar I.
Ajan: Buta agaknya mat rempit. Sebesar-besar orang pun tak nampak.
Suasana sarat dengan sunyi yang berdentum. Ajan tersengih.
Ajan: Sori. I tak bermaksud...
Rima: Jahat.
Kaki Rima bertambah sakit. Hatinya lagi la sakit.
Khamis, Mei 08, 2008
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
105 BIKE CULTURE YALA
Bike Culture Yala, Thailand berlangsung pada 7 hingga 9 Ogos 2026. Aku bertolak dari Johor dengan kereta, membawa basikal menuju ke Kelantan...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
Aku mahu meracau-racau pun bukan ada yang mahu dengar. Semua sudah ke sekolah dan ke tempat kerja. Aku masih terlantar, terdampar atas sofa ...
-
Pelancaran Buku Blog. 9 pagi - 5 petang. 1 April 2006*. Sabtu. Gerai 33. Laman Seni Kuala Lumpur . KLIK SINI >> MAKLUMAT TENTATIF ...
6 ulasan:
simpati yang terlarang katanya ha ha
saya sedang berusaha jugak... ha ha ha ha... sebelum itu, suruh Rima detox dulu yer... ha ha
Art,
Terlajak kata tak boleh nak sedut masuk mulut balik.
Ast,
I love u the way u are. ha ha ha.
tok pesan kat mira.. bila dah kena langgar tu maknanya dah kecik la tu... teruskan usaha..
Princess pun sedang berdiet. Obesiti yang terlampau. Balik rumah lagila tak terbendung makannya:(
princess liyana,
tak yahlah diet, makan aje selagi termampu.....besok kalau dah sakit nak makan pun tak larat
Catat Ulasan