Selasa, April 07, 2009

STALKERS

Rajah 1: Gambar Hiasan


Rima: I risau la. Ada kemungkinan Pak Guard tu stalk I.
Ajan: Kenapa kata begitu?
Rima: Semalam dia tegur I, "Jalan seorang je? Mana kawan baik awak?"
Ajan: Hari ni dia tegur lagi ke?
Rima: Tidak. Hari ni dia tidak jaga tempat biasa. Biasanya dia ada situ lepas maghrib.
Ajan: Awak tahu jadual dia. Eh siapa yang stalk siapa ni?
Rima: Jahat.

17 ulasan:

azie berkata...

eh eh. ai nak kena terasa ke?ahahaha

addyaholix berkata...

tok kaki stalk atau kena stalk?
populariti tok kan dah ngalahkan si fahrin ahmad. huh!

tok, nak tandatangan buleh?

Princess Liyana berkata...

Addy, tok Vs Fahrin??oohh...takmo komen ..nanti ada org merajuk..ahaks ;P

I rasa i tau siapa tu..huhu

madulebah berkata...

Rima stalk pak guard yang stalk dia.

he he he

Pesan kat Rima, balik rumah terus kunci pintu rapat-rapat.

Rajuna berkata...

lebih indah kalau ada yang stalk hati ini

:(

*aku macam nak kena lempang*

A t i Q a h berkata...

Gambar hiasan tu cakap pasal petua untuk menstalk ke? Haha.

rasso berkata...

tak faham rajah... huhuhu

missyizzati berkata...

hehe..saya juga tak faham rajah!

Awang berkata...

Owh.. kalau nak faham rajah itu kena faham trigonometri dulu. Setakat faham pembezaan peringkat pertama saja tak cukup.

amirahsyuhada berkata...

dua-dua stalkers!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Suka-lah dengan rajah itu. Sangat membantu dalam memahami cerita. Hahaha!

blackpurple @ jowopinter berkata...

Suka-lah dengan rajah itu. Sangat membantu dalam memahami cerita. Hahaha!

Nikotin berkata...

siap gambarajah tuh. cayalah.

tasikmerah berkata...

gambar hiasan yg menarik!

ha ha.

.

Tok Rimau berkata...

azie,
X sensitif betul.

addy,
Kenapa nama tok tak masuk senarai Bintang Popular Berita Harian?

Liyana,
You rasa salah.

Madu,
Rezeki jangan ditolak.

Rajuna,
Nah! Amik pelempang sulung! Pang!

Tiqah,
Gambar hiasan utk pembaca yang berlatar belakang engineering.

Rasso,
Sia-sia kau jadi Jejaka Korea x tau baca korean.

Ijat,
Nanti tok buat yg 3D pulak.

Awang,
Keluarkan buku sifir sekali.

Amirah,
Bijak sekali.

Black,
Masukkan semula mata kamu ke soket.

Nikotin,
Hafal. Esok ada ujian.

Tasik,
Satu gambar seribu perkataan. ahak.

ifan laura kiehl. berkata...

kantoiiiiii

alifstyle berkata...

HAHAH! YAng ini pun boleh buat komik!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin