Selasa, April 28, 2009

HUBUNGAN SULIT SETIAUSAHA


Setiausaha: I nak buat satu minit.
Mobius: Buat satu minit mana cukup you.
Setiausaha: Tak cukup?
Mobius: Sekurang-kurangnya 30 minit. Baru puas.
Setiausaha: Dah mesyuaratnya satu. Minit mesyuarat pun satu la.
Mobius: Oh.. you cakap pasal minit mesyuarat.
Setiausaha: Habis, you ingat pasal apa?
Mobius: Tak ada apa-apa. Forget about it.

17 ulasan:

Nadine berkata...

ha..ha...how decent women are....

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

ala...

kalau gitu mana cukup?

1 jam lah~

siap makan2 semua lagi~

haha~

antusabun berkata...

tang tu boleh pulak lambat pikup ye..

AyAres151 berkata...

muakakakakakaa.....30minit? cukup ker?

BuRuuj berkata...

alah, setiausaha tue ada 3 jenis. 1. setiausaha. 2. setiausaha peribadi. 3. setiausaha sulit. dan bukan semua setiausaha itu perempuan. Lihat sj setiusaha kerajaan. Kebanyakannya lelaki. Hubungan sulit itu prkara seterusnya yg berlaku andai satu @ kedua-dua pihak mahu melakukan kerja di luar waktu kerja.

Indrasakty berkata...

Heh, setiausaha kerajaan yang lelaki tu pun ada setiausahanya sendiri.

Muhd Rushdi - Didiz berkata...

ada lagi satu setiausaha.
yang tak setia dan yang tak usaha. Ini dinamakan makan $$ gaji buta. Atau setia kerana tak perlu berusaha banyak untuk diri sendiri.

azie berkata...

tinggi imaginasi~

MawarUngu berkata...

setiausaha tu bukannya tak pikap atau lambat pikap tapi saja2 buat2 tknak pikap...tapi dia suka tu...maksudnya dia tahu kehadirannya memang dapat pikap perhatian bossnya...sebab memang sulit jadi setiausaha ni tau!

Princess Liyana berkata...

ha ha ha..mmg tinggi imaginasi ;P

imahgiro berkata...

haha..imaginasi tahap gaban ni.

ifan laura kiehl. berkata...

terlebeyyy suda!

rasso berkata...

masa jadi s/u dulu... selalu jer tak cukup... ha ha ha....

Fiziy berkata...

hehe; nak carik satu setiausaha la sekarang.

olin berkata...

xle bayang 30 minit~

addyaholix berkata...

30 minit belum sempat apa-apa tok!

cik aletheea: berkata...

hahahhaha...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin