Jumaat, April 03, 2009

KALAU CINTA SUDAH MELEKAT GULA JAWA RASA COKELAT

Kuah mi rebus boleh disimpan lama dengan cara menempatkannya dalam ruang beku peti sejuk. Esok lusa kalau rasa nak makan, panaskan semula kuah itu dalam periuk. Celur mi kuning dan masukkan dalam kuah itu. Yummy.

Cuaca berbahang. Aku keluarkan bekas plastik Magnolia dari tempat beku. Buka tutupnya. Mmm aiskrim cokelat rupanya. Nampak yummy. Aku ceduk dengan sudu. Suap masuk mulut.

Pfttttt....  ptuih! Apa pasal rasa rempah aiskrim cokelat ni?

.......

15 ulasan:

Nizam.Ariff berkata...

Pejamkan telinga, pasti mata tok makan jeli tu berasa coklat dan tangan tok tak menitiskan air mata kerananya....

-azwanbakhtiar- berkata...

igt bekas plastik mongolia tadi. wakaka

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

hahahaha...

best tuh~

makan dgn roti...

Ariana Naziha Aris berkata...

aiskrim magnolia perasa baru!

haha.sejak bila dpt title 'tun' ni tok??

azie berkata...

abeslah awek cun yang mengurat u tu nanti marah kalau dia nak masak tak cukup rempah,kah kah kah.

kena tambah power spec kut.

addyaholix berkata...

memang ternyata tok dah makin tua.

cT cHaN berkata...

mata tok sudah dibutakan dgn cinta..
sigh~~

Princess Liyana berkata...

kah kah...kesian tok. patotla mgidam ice-cream ;P

filanastasia berkata...

salam ziarah tok rimau.. huhuh.. mesti enak lagik berkrim kan tok.. ngeee

filanastasia berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tok Rimau berkata...

Nizam,
Resepi baru.

Azwan,
Itu la. Lain kali kena label.

Zara,
Sakit perut kang.

Airiana,
Sesuka hati je dapat Tun ek.

Azie,
Memang nampak cam eskrem.

Addy,
Mana pulak. Tok semakin muda la.

CT,
Cinta itu buta maa.

Princess,
Sapa nak jumpa Tok, bawak eskrem. Tak eskrem tak layan.

Fila,
Orang minyak datang blog Tok. takut. lariiii.

rasso berkata...

tun tak boleh makan eskremmm... eskremmm tu hanya terapi penenang kala stresss.... ha ha ha....

dugongsenyum berkata...

ais krim eksotik tu, wakaka

ikoko berkata...

ahahaha..

aku pun selalu tertipu dengan bekas aiskrim kat bahagian frozen..

selalu ada, daging kisar.. cis..

huhu.. frust je la pehtu..

then.. terus tak makan aiskrim.. :P gian2 pun skrg, beli ice blended..

u l t r a b a e berkata...

Haha..buka bekas eskrem ada daging cincang!!! kes biasa tu..

tok lain kali kene letak label..

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin