Isnin, April 20, 2009

TAKUT

Biasanya aku suka buat entri lucu berdasarkan lawak kawan-kawan. Tetapi kebelakangan ni, kawan-kawan asyik buat lawak lucah. Tidak sesuai untuk blog yang suci ni.

Oleh itu, kita lihat siaran ulangan filem lama yang seram-seram kuku.

6 ulasan:

Princess Liyana berkata...

Hehe dah penah tgk ni..lama dah.

ahahaha..jimat kos adik bradik je berlakon...uhuhu btw i nak bkenalan dgn yang bpakaian serba putih tu , ok?;P

Ariana Naziha Aris berkata...

akhirnya.

ada jua topik untuk entry kali ini.
hahahaa!pasal pocong kena pukul dengan penyapu x ada ke tok?

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

hehehehehe~


best tu Tok~


sarahmon pun berlakon~

azie berkata...

ai jerit2 tengok movie tu!

nampak sgt ai penipu kan?ahahha

btw, ai dah tgk gmbar pak selamat, baru lah ai caye cakap u,ehehe

Muhd Rushdi - Didiz berkata...

kesan daripada penjualan buku perempuan simpanan itulah yg mencetuskan suara-suara lucah di blog tok.
kah kah kah kah.

balduPuteh berkata...

wah tok, saya dah boleh tuntut royalti macam ni...bila boleh claim? ha ha - (heroin bidan terjun)

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin