Khamis, Mei 28, 2009

JOM JALAN-JALAN CARI PASAL

3 ulasan:

lili11 berkata...

ek elehh ... PC aku tak dak speaker ler. Siksa aku tengok wayang bisu. anyway aku pun nak naik kete api, nak gi Wakaf Baru. Yeay!

terrarosa berkata...

hahahaaa...
Tajuk entri ini memang menganggu emosi tul...

ok ulasan video :
-kanak - kanak yg paling girang dalam video ni - Jen
- yang teruja naik ketapi sampai tak leh nak tidur - Tok (sebab camner bleh ambil gamba masa orang lain tgh tidur)
- orang kata kalu muka kita kuar TV/Video , kita akan nampak lebih gemok 3kali ganda kan ? kan ?
hahaha...

sabariah.noor berkata...

lg smart kalau gmbr tok x mencelah tiba-tiba..baru lah kool~ heheh..

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin