Sabtu, Mei 02, 2009

RIMAU BUKAN SEEKOR

 
Kenapa rimau dikaitkan dengan banyak jenama? Sabun,  biskut, minyak kereta, balm dan lain-lain lagi. Terbaru, nama rimau dikaitkan dengan urutan batin.
Bunga bukan sekuntum dan kumbang bukan seekor. Rimau juga bukan seekor. Untuk pengetahuan semua, Tok tidak ada kena mengena dengan iklan di atas. Tok Rimau dalam iklan ini bukan Tok Rimau dalam blog. Kalau kalian degil dan datang minta khidmat urutan batin dari Tok, Tok akan bagi satu pukulan karate di tempat bermasalah itu. Sekian, amaran telah diberi.

20 ulasan:

rasso berkata...

ha ha ha....

tak tahan..... tang karate tue....

hiyakkkK~

Dark Ray berkata...

satu lagi!

minuman yang tak lembut

DeanSham berkata...

tok,
kena siasat sapa yg guna nama tok rimau yg satu tu.

mana boleh camni...aku rasa sah dia tiru tu..

kasi terjah!

DeanSham berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sabariah.noor berkata...

malu-malu plak nk ngaku...hihihi..

ifan laura kiehl. berkata...

popular gak tok rimau ni (:

nak sainnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

Rajuna berkata...

kah kah kah kah
apa punya tur..

kah kah..sabau je la tok

Tok Rimau berkata...

rasso,
Hiyaaakkkkk! Putus dua.

dark,
Cuba la bagi nama Cipan Beer.

dean,
kena letak TOKRIMAUtm.

Sab,
malu malu rimau lebih mulia dari malu malu kucing.

ifan,
sain je? Matematik tak mau ke?

Tok Rimau berkata...

Juna,
ya... tengah urut dada sendiri. bawak bersabar.

Abdullah berkata...

Bro,
Urutan batin elok dilakukan sendiri... hehehehe...

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

sesekali pergi urut..ahahakkks


tapi siapa yang guna nama tok?..femes tul tok ni ek..

olin berkata...

karate? ni rimau ganaz nih~

hahaha...

Keylee Daud berkata...

entah2 ye tak tokrim yang sama kekeke

Dark Ray berkata...

siapa sangat la yang sanggup nak minum cipan beer...
berganda-ganda hina rasanya..

famia berkata...

huiyo.
nickname dicetak rompak.
kena ambil tindakan tatatertib ni tok.

aloy_paradoks berkata...

kenapa mereka menggunakan nama rimau... sama juga seperti anda,, kenapa menggunakan nama Tok Rimau,,, rasanya lah..

Amy Z! berkata...

laa.. bila tukar kerjaya ni?? tak bagitau pun. harhar.

Nadine berkata...

kah..kah...macam macam tok ni...

blackpurple @ jowopinter berkata...

Malu-malu pulak nak mengaku Tok nih.

amirahsyuhada berkata...

tok ni, tok lupa kot, bahawa tok lah yang mencipta penawar itu, alter ego kot, hehe, alamak jangan karate.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin