Selepas konsert Search di Awan Biru, kami ramai-ramai mengeteh di restoran biasa.
"Gua tak puas hati. Diorang umur dah lepas 50 tapi tenaga macam 20," kata Dean sambil menumbuk meja. "Paling gua tak puas, melainkan Amy, semua rambut panjang mengurai."
Gua diam.
"Diorang jenis layan muzik je. Bukan pensyarah yang banyak fikir hingga botak," Nordin berteori.
Gua diam.
"Toq, Nordin sindir lu tu. Apa pasal diam?" tanya Dean.
"Gua malas banyak fikir lagi," jawab gua ringkas.
LAWATAN SAMBIL BELAJAR
Kawan Gua di Konsert:
Blog Pheewit
Saluddin
Kedai Gula Gula
Bapak Gula Gula
Ajie
Isnin, Mei 11, 2009
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
105 BIKE CULTURE YALA
Bike Culture Yala, Thailand berlangsung pada 7 hingga 9 Ogos 2026. Aku bertolak dari Johor dengan kereta, membawa basikal menuju ke Kelantan...
-
Terbaca la dalam Metro tentang satu blogger: "Ketika itu saya menjadi peserta akhir untuk rancangan Fear Factor Malaysia pada 2005...
-
Aku mahu meracau-racau pun bukan ada yang mahu dengar. Semua sudah ke sekolah dan ke tempat kerja. Aku masih terlantar, terdampar atas sofa ...
-
Pelancaran Buku Blog. 9 pagi - 5 petang. 1 April 2006*. Sabtu. Gerai 33. Laman Seni Kuala Lumpur . KLIK SINI >> MAKLUMAT TENTATIF ...
10 ulasan:
kalo wa gi nanti tak siqah dah... huh~
;(
sakit tekak wa jerit, wa cakap lu..
http://a2ever.blogspot.com/2009/05/rock.html
dengar kata YUNAM ade buat sale! hehe..
bukan ke amy tu botak juge.
satu jawapan yang bagus...
botak comel pe..;)
setuju tak dgn i tok?haha
eh.. tat nite u duduk sebelah i laa eh..heheh
amy pun maybe banyak fikir.
Woi apa barang layan konsert rock kat tempat duduk?
PP,
Wa takut kena raba kat depan stage.
Aku,
tak, amy tiru gua.
NM,
Dokat je kita.
Liyana,
10 markah utk liyana.
Nadine,
Helah bela diri.
Penyu,
Aku tak mau mengubah takdir.
Amyz,
Say yehhhhhhhh!
Rasso,
Kita gi konsert Rabbani. okay?
Catat Ulasan