Selasa, Mei 19, 2009

PROJEK DIY

Projek DIY yang bakal saya kongsi akan menjimatkan wang anda sekitar RM15-20. Produk untuk fungsi yang sama bernilai begitu di Plaza Bukit Bintang. Kraftangan yang bakal dibikin amat sesuai untuk dihadiahkan kepada kekasih di hari kekasih, guru di hari guru dan bapa di hari bapa.

Barang asas yang diperlukan adalah sekotak lozenges jenis antiseptic yang diperbuat dari aluminium. Sebaiknya edisi terhad dan bersira madu dan lemon. Kemudian, makan semua ubat sakit tekak lozenges yang ada di dalamnya. Setelah tin ini kosong, ianya sedia untuk berkhidmat. Hasilnya, anda tidak perlu lagi lihat paparan imej-imej ngeri. Sila klik gambar untuk produk akhir.

Klik gambar untuk lihat hasil akhir kraftangan.

18 ulasan:

rasso berkata...

Wa panggil itu gamba ngeri; sup leher, sup kaki, sup dada, etc....

supaya awek yang jual tu tersenyum aje..... Sebab blur yang melampau....

AyAres151 berkata...

isap rokok perisa lemon...

mmg kraftangan yg harus di beli oleh perokok tegar..

iYda Juhar berkata...

tapi kan awek cun rase intipati kat dalam tuh takkkkkk menjimatkan langsung.

huh.

gunx berkata...

so sweet !

Nizam.Ariff berkata...

Brilliant!

Rokok tu tak akan membatukkan penghisapnya. Kalau pakai bekas tongkat ali, perokok itu pasti power hari-hari... hahaha

Mr PenyuBiru berkata...

dah agak dah..
kalu beli rokok SAAT, ade casing gambor putrajaya.

jayB berkata...

So skang takyah nak pikir bila depan kaunter 7E nak rokok pornografi mulut, leher, paru2, kaki atau budak.

:)

BuRuuj berkata...

it's like meow dogging. hahaha...

addyaholix berkata...

balut kotak rokok dengan gambar liyana jasmay. hari-hari mau hisap tok. haha!

sitinurulhawa berkata...

tah yah klik pon dah dapat teka. gambor katun strepsil tu mata terkeluor tu kire ngeri jugak la tu!

aloy_paradoks berkata...

takyah beli casing...
tapi tunggu sakit tekak la kalau nak jimat.. baru beli.

mrblind berkata...

licik juga idea ni..

Indrasakty berkata...

Ya, sangat licik. Tiada semangat Jefri Zain di sini.

alan berkata...

uikss kreatif sunggguh tok hehehee

Muhd Rushdi - Didiz berkata...

setakat rokok aje ada dalam tak cukup lagi. kena letak lighter sekali.

kalau nak isi banyak, beli rokok sampoerna evolution, boleh bubuh banyak batang.

cuma kurang bagus kalau anak nampak 'strepsil' tu dan berkata "ayah/abah, nak satu"

fadli berkata...

Marlboro lagi best.

Beli rokok dapat casing sekali.

inam kitites berkata...

dah kira berkongsi rokok dengan anak..hahah

Raja Fiqri Fauwaz berkata...

haha.. baik punye karya kreatif.. akan aku coooba..

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin