Jumaat, Jun 12, 2009

LAMA TAK CERITA PASAL AFIMON KAN


Afimon memang tangan gatal. Ada je yang dia gode. Penat aku larang,

"Jangan pegang laptop, nanti meletup!"
"Jangan pegang remote, nanti meletup!"
"Jangan pegang DVD, nanti meletup!"
"Jangan pegang henpon, nanti meletup!"

Secara psikologinya aku marah ikut bahasa dia. Hari-hari dia layan Ultraman. Dia faham apa itu meletup.

Satu hari, aku tanya, "Apa pasal Afi tak mau tidur ni?"
Afimon jawab, "Nanti meletup."

Psikologi la sangat.

17 ulasan:

bakrihafizhisham berkata...

bijok bijok budak zaman skang nih

addyaholix berkata...

alahai afi. afi memang macam abah!

Max J. Potter berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Portdy berkata...

yeah lama tak tengok afimon dan sarahmon....

Cikgooden (Selumbar Emas). berkata...

dah macam nak jadi muka Tok...alahai, anak bapak.

Tok Rimau berkata...

Bak,
banyak makan kismis kot.

Addy,
Cute macam abah dia ek.

Potter,
It's okay. Don't worry about it.

Portdy,
seorang lagi Sabrinamon.

Cikgu,
Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.

hEr namE is diEla berkata...

alahai, cutenyerrrr...

iYda Juhar berkata...

cute!!!

tasikmerah berkata...

muahaha... bijak... bijak...

tasikmerah berkata...

muahaha... bijak... bijak...

Nizam.Ariff berkata...

Comel keletah anak dan bapaknya...

Ariana Naziha Aris berkata...

Cara melayan kerenah anak zaman sekarang dengan PSIKOLOGI. :)

sabariah.noor berkata...

haha...bagus afimon kenekan papa die..btw, he looked so cute!!

jo berkata...

ehehe...
banyak sgt pengaruh bapaknye ni...

lydiarayyan berkata...

cute..:)

durian! berkata...

haha. style!

amirahsyuhada berkata...

afimon ni lelaki ke pompuan? Comel budak pompuan ni.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin