Selasa, Januari 22, 2008

MENUNGGU MILO AIS

"Baik lu angkat satu sebelum gua luku kepala lu!" sergah Deen.

Milo ais yang aku pesan belum sampai. Mamak tu hantar teh ais Deen dulu.

"Lu ingat kami ni ni gay ke apa?!" aku sergah pula.

"Sori bang, tak sengaja," rayu mamak. Mamak itu cepat-cepat angkat satu straw dari gelas Deen.

Ada ke patut dia letak dua batang straw dalam gelas Deen?!

Satu gelas teh ais tengah meja. Dua batang straw. Ini boleh mencalar imej kejantanan kami.

20 ulasan:

Azhar Ahmad berkata...

Ahahhahah, alah... sesekali tokkk... Merapatkan kemesraan antara insan gitu... Hak hak hak...

AtiQah berkata...

uuuu...

Chech berkata...

Hmm, a great subject for a thought-provoking photo. Peace.

فيصل berkata...

tok rimau suda tuka template nampaknya..
ahahah.. sib baik die tak balas

'aiyo.. saya tidak mahu ganggu sama kumu bercinta..'

tapi kalo die kata camtu.. rasanya air itu sudah menjadi air mandiannya pada malam itu..

rasso berkata...

hahaha...

nasib badan...


mungkin dia dia pun belajar sosiologi dan antropologi :P

musafir berkata...

Susah kau susah ku jua...milo ais kau milo ais ku jua.Ahah......lain kali kalau nak jimat, minta saja gelas lagi satu.

areyoung berkata...

kasanova dan gay pujaan saya dah mati semalam. huhu.

ChikaDior berkata...

hak hak hak.
tergugat kelelakian!
mamak tu pandai main metafora eh.

Hanna J. Potter berkata...

hm. maybe the mamak was just trying to be nice. i like a drink with two straws. sekali minum banyak2! *^^* and my fren said, 'takdenye tercalar imej kejantanan kalau mmg takde kejantanan.' nice layout. it looks wide! (and white!)

waterlily berkata...

Tok,
saya taktau berkongsi straw sesama jantina adalah perkara sensetif...dlu saya selalu kongsi straw gak ngan kawan2. Takde mende pun. Takat minum2 jer. Tak de sesapa buruk sangka pun. Tapi masa tu kan masyarakat Malaya belum pernah dengar istilah GAY,LESBIAN dan lain-lain yang sewaktu dengannya :)

ps: cantik cat baru

blackpurple @ jowopinter berkata...

Hehehe!

Mamak itu macam faham pulak ya...

saudagar gaRAM.. berkata...

tu ok lg tok..
penah terjadi kat saya..

baru duduk.
macha tu datang..

bukan nak amek order..

terus dia kata kat kawan saya yg tgh nak alihkan meja..

dalam bahasa dia..
bla bla bla..kung kek kung kek..
bla bla bla..amore amore amore..

haram aku tak paham..


dia ingat kawanku pekerja dia jgk..

Tok Rimau berkata...

azhar,
berhenti nyanyi lagu "lelaki itu" kepada aku. aku tidak mahu dengar lagi.

Atiqah,
eeee...

chech,
an icon for Feb 14 perhaps.

faisal,
aku akan cucuk dia dengan garpu.

rasso,
seksologi juga?

musafir,
bila teh o kau nak abis?

ayang,
I belum tengok brokeback mountain.

Chikadear,
nanti aku suruh mamak ni tulis blog penuh metafora.

Nani Potter,
The point of sitting at mamak's is to enjoy wrestling and soccer games. Kalau air habis cepat, tak selesa berlama-lama.

Lily,
dulu sebelum kenal homo paranoia, gua jalan pegang tangan dengan Ali. kawan baik gua.

Mamak,
mungkin mamak itu memberi isyarat bila melihat keseksian gua. I'm too sexy for my shirt. Tooo sexy it hurts!

Garam,
Politikus berebut kerusi, kau berebut meja. (sarikata untuk ucapan mamak)

hakim dirani berkata...

Tok, saya rasa baik luku dulu baru bagi amaran. he he cadangan yang melampau.

sinaganaga berkata...

Aku dgn Ayis - satu pinggan rojak + 2 pasang sudu garfu. Brengsek punya mamak!!!!

Roti Kacang Merah berkata...

ohhhh segarnya template baru Tok ini.

Tok Rimau berkata...

hakim,
mamak itu lebih besar dari kami. takut juga.

naga,
cucuk mamak itu dgn garfu.

roti,
template ini bertemakan white wash jeans. Putih bleach + orange stitches. Ia melambangkan semangat baru saya mahu menyucikan jiwa dari perasaan jahat dan hitam dengki. Biar orang maki hamun dan benci kita, jiwa kita kena terus besar.

Chewahhhhhhhhh!

Ah Tok berkata...

Customer is always right.
Saya tahu mamak itu bersalah kan? kan?

.:HalogAmora:. berkata...

lu org ada pegang pegang tangan ke, tgk jari memasing ke wakakaakakakakaakakakaaka

ini kes mamak nk cepat, nk capai satu terambil dua.

jgn la marah..hehe

dugongsenyum berkata...

Ha ha ha

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin