Jumaat, Mac 06, 2009

5 KENCAN FANTASI

Gwe sedang kangen sama seseorang, oleh itu gwe ingin memulakan satu meme. Bukan Memey. Itu Norman yang punya. Jangan gawat. Sebut betul-betul, meme.

Bila lu kepingin kencan sahaja, bawa dia ke bioskop atau makan di restoran. Klise amat dong ah. Apa ngak ada kencan yang seru lagi dari itu? Nah. Ini gwe senaraikan 5 kencan fantasi yang ngetop pilihan gwe.

1. Main layang-layang dari kertas surat khabar di atas bukit yang berpadang.
2. Hanyut di kali dalam pelampung bersaiz tayar lori dari darat ke baruh.
3. Bekelah di pulau kecil tanpa penghuni dari matahari naik hingga ke petang.
4. Petualangan fotografi dengan Keretapi Tanah Melayu: Johor-Kelantan-Johor.
5. Duduk di stesen bas sambil mengossip orang lalu lalang (fantasi murahan).

Romantik ngak? Jangan tiru dong. Lu bikin sendiri. Apa dong kencan fantasi lu?

Gwe tag meme ni kepada semua warga Universiti Selatan dan ahli Geng Jurnal. Termasuk la kepada kamu, sayang. Madu dan racun gwe.

13 ulasan:

Princess Liyana berkata...

hu hu hu..main layang2 tu i suka..ekeke..sweet;)

tp bab bgossip tu, i rasa mamamon tk suka kot bgossip.ahaha ;P

Nanti i jawab. huhu. ;)

azie berkata...

i am honoured to answer that kind og tag,ha ha ha

tentangseseorang berkata...

nyesal pulak aku baca entri ko hari nih tok. isk tak pepasal jer

spyz berkata...

Fantasi akan kekal jadi fantasi..



...


Jika tiada 'lesen besar'

:)

Tok Rimau berkata...

Liyana,
Bagi idea kpd cowok korea. Make him sweat.

Azie,
Jawab. layan fantasi liar kamu dong.

Tetang,
Sesal dahulu pendapatan.

Spyz,
2 dah tertunai, 3 lagi. Not bad la.

A t i Q a h berkata...

Hish. Mana cukup 5 kalau I. Hahah.

rasso berkata...

kok bunyi dari seberang.... macam ayat scandal ngan cewek indon jer... hahaha..

Water Lily berkata...

Kena jawab ni tok?oke,dengan bangganya saya akan menjawab hehehe..

Sebab saya senang skali sama mas!

Eh..salah! tok. Sama tag ini. Boleh berfantasi yang bukan2 hahaha!

abdullahjones berkata...

jika jadi #4,bagitau saya. saya ikut.

Water Lily berkata...

Tok,
saya sudah jawab. sila bagi markah haha!

addyaholix berkata...

aku paling suka yang nomor satu itu tok.

dulu selalu main layang-layang. tapi bila dah sendiri, aku cuma tengok-tengok. itu dah cukup bahagia. haha!

Amy Z! berkata...

berkencan, pergi mana pun best. namapun kencan. hakhak. :D

bakrihafizhisham berkata...

mahu juga!
hahaha

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin