Jumaat, Mac 13, 2009

PEREMPUAN LEBIH TELITI

4 Lelaki naik teksi:
Penumpang depan akan bayar tambang. Penumpang lain akan tawar untuk bayar balik tetapi penumpang depan akan kata, "Tak payah la. Sikit je."

4 Perempuan naik teksi:
Penumpang depan bayar tambang. Kemudian dia akan tuntut dari penumpang lain bahagian mereka. Penumpang lain korek beg tangan cari siling bagi memastikan tambang yang tepat mengikut kaedah pembahagian tambang kepada empat yang telah dicongak guna PPSMI. Jangan sampai terlebih bayar.

...........

RENUNGAN JUMAAT (pilot episod)


Orang selalu beri amaran kepada aku agar tidak bermain dengan api atau jangan berumah di tepi pantai kalau takut dilambung ombak.

13 ulasan:

azie berkata...

psst, kalau tamabang takat RM5, tak tuntut pun takpe

kalau tambang sampai RM50,takkan mau diam,ahaha

apisz berkata...

hahahaha..aku setuju pendapat ko azie..hahahha

tasikmerah berkata...

dah org pompuan cekap matematik ye tak? hehehehe...


.

abangpit berkata...

kena tukar tajuk ni tok..

"perempuan lebih berkira"

Aku Bukan Bidadari berkata...

tok.. nak berumah ditepi pantai boleh.. tapi kena pandai berenang...

tok ada erti ka??

jiGOMorrison berkata...

Main api semasa dilambung ombak lagi bahaya. Jangan cakap, aku tak ingatkan.

Water Lily berkata...

Saya cemerkap tok.Kadng kala ejaan pun tak betul. Metematik lagi la,tak cekap.

Tapi saya selalu,kira duit dalam dompet Abdul Razak ada berapa. ada lebih, saya cilok untuk tambah pendapatan seorang surirumah hahah!

Anuar Manshor berkata...

Kalau dua lelaki dua perempuan?

Indrasakty berkata...

Kalau dua lelaki dua perempuan, kedua-dua lelaki itu akan berebut mahu bayarkan di hadapan kedua-dua perempuan itu.

Nizam.Ariff berkata...

Indrasakti, aku rasa pemandu teksi tu kata 'tak yah bayar, FOC'...

BuRuuj berkata...

betul tue...hahaha...

Nadine berkata...

Bukan perempuan lebih berkira tapi perempuan lebih berjimat dalam memjaga kewangan....

rasso berkata...

Barter jer...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin