Jumaat, Mac 20, 2009

SENI ATAS KAYU KERAS

Ini mungkin ulangan tetapi hidup ini memang begitu. Satu kitaran kejam. Aku pun hantar sms rungutan kepada kawan aku di KEKWA.

Tok: [Tok nak komplen.]
Dia: [Sila komplen guna saluran yang betul.]

Ada satu kaunter penyambut tetamu di kompleks kraf. Di dalamnya ada dua awek kedekut senyum. Harap kosmetik je tebal tapi muka macam cuka. Muka garang begini seeloknya jadi sekuriti je.

Tok: [Nanti baca blog Tok. Saluran komplen ceria anda.]
Dia: [Ha ha ha ha!]


AGENDA HUJUNG MINGGU ANDA

Teater Muzikal Sirah Junjungan
Tarikh: 09 Mac 2009 - 22 Mac 2009
Tempat: Panggung Sari, Istana Budaya

Promosi Hari Kraf Kebangsaan 2009
(Kecuali dua orang, penyambut tetamu lain semua peramah)
Tarikh: 19 Mac 2009 - 30 Mac 2009
Tempat: Kompleks Kraf Kuala Lumpur, Jalan Conlay

6 ulasan:

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

hehehe....

senyuman 2 orang tak rugi pun...

=)

yer betul!mereka perlu membaca di sini...baru boleh belajar senyum..

Water Lily berkata...

Blog sentiasa menjadi saluran komplen yang ceria dan mesra pelanggan kan Tok?

:)

Tapi sayang,kita saja yang membaca. Mesej tak berapa nak sampai.

BuRuuj berkata...

tok, kalau bos baca blog lak caner? huhu...seram beb!!

madulebah berkata...

ha ha ha..

Saya dah bagi nombor telefon orang yang ada kaitan dengan agensi berkenaan.

Tapi tok yang sombong. Alasan? Orang tu lelaki.

huh?

BuRuuj berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Nadine berkata...

Bukan apa ..dia orang kekurangan gula kat rumah tu...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin