Selasa, Ogos 18, 2009

CONTOH KARANGAN DAPAT F++.

Aku spray invisible machine semalam. Putih untuk villain dan hitam untuk hero. Mmm... sepatutnya villain la hitam. Tapi pada aku rona hitam represents old tech dan white represents new tech. PC klon aku warna hitam jadi tukun untuk labah-labah buat sarang. Aku pakai MacBook putih. Tak la putih sangat sekarang, ada stain coklat atas keyboard. Bau spray paint tak hilang lagi. Pekat. Betul la warning prop master semalam, jangan spray dalam opis. Aku buka tingkap untuk hilangkan bau.

Esok nak shoot. Skrip dah 10 kali edit. Still developing. Still evolving. Selagi tak burn DVD, selagi tu tak siap cerita. Ada je nak alter sana-sini.

Esok shoot. Harap-harap cuaca cerah. Lately, hujan sekejap sekejap. Langit muram je. Merajuk dengan sapa ntah.

3 ulasan:

jo berkata...

hmm...
langit tak selalu cerah tok...

sinaganaga berkata...

merajuk pada yang sayang.

wachaaaaa.

Firol berkata...

cuaca tak menentu Tok.....

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...