Jumaat, Ogos 21, 2009

TEASER PEMBURU BUAYA DARAT



"Cut!!!! Aku nak aksi stunt mantap. Gaduh macam wrestling. Ini macam gay sedang bersedap-sedap apa hal," bentak tuan pengarah. Aku la tuan pengarah tu.

9 ulasan:

hanis berkata...

salam tok.

lama tak menkumen di sini.

hahahaha... gay sedang bersedap2 ? tok seorang tuan pengarah yang bengkeng kah ?

Princess Liyana berkata...

Deansham wat aksi ala2 gay?apakahhh....?hik hik...cam so not deansham..;P

Abdullah berkata...

Bro...

Gay porn???

Cik Skaf berkata...

hehe..lawak ar tok. Skaf singgah utk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa Selama Sebulan....!

Esok akak balik ke Johor, berbuka puasa dengan mak abah. yes!

seniman jalanan berkata...

wah buaya gay...

amirahsyuhada berkata...

takper, ramai orang suka aksi gay apa, naik rating penonton nanti...err..gurau jer..larik...

fazleena berkata...

cool. wahhh..ni utk maskara shorties ke tok? cant wait!!! :)

Ayah berkata...

tok.. adegan gay bersedap ni boleh buat filem laku, woooo....

jadik ang lee nko nanti...

tehOnipis berkata...

tanpa aksi sekalipun, muka mereka sudah cukup membuatkan kita bersoal 'citer gay ker ni?' haha!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin