Isnin, Ogos 24, 2009

I'M A GREAT PRETENDER

Untuk jadi pelakon, engkau mesti boleh menghayati watak. Kalau kau betul-betul handal macam aku, kau juga boleh mengubah muka kau jadi macam watak itu. Gambar-gambar di atas menunjukkan Tok berubah menjadi Azzam Supardi (Penulis & Pelukis Kartun yang dikehendaki oleh Polis). Sekarang cuba tengok orang yang duduk sebelah kau. Lihat kad pengenalannya, mungkin itu adalah Tok Rimau sedang menyamar.

4 ulasan:

BuRuuj berkata...

tahniah tok, jd pengarah utk filem sendiri. err...sy mimpi yg sy juga berada di set tok. mgkn filem yg akan dtg....hehe..

blackpurple @ jowopinter berkata...

Gambar yg ketiga tu iras-iras Jalil Hamid pun ada....

azzam supardi berkata...

Ha ha! Biasa la. Hensem jugak penyamaran lu ha ha!

Firol berkata...

penghayatan lebih..susah jugak berlakon ni

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin