Khamis, Ogos 20, 2009

KARYA



Cuaca tidak berapa cantik semalam. Mendung. Tapi syukorlah hari tak hujan. Cuma wayang yang Tok bikin tidak berapa nak cantik.

Pakaian untuk pelakon semua okay, cuma but dengan tumit tinggi milik seniwati tercabut tapak. Kami balut dengan masking tape dan sembur dengan cat hitam. Nampak macam rugged la pulak. Tapi still dia boleh maintain catwalk. Itu yang penting.

Masa tidak berapa nak cukup. Jurusolek nak berkarya. Tok pun nak berkarya. Macam mana nak mula shoot kalau artis tak siap muka lagi. Alahai. Tok terpaksa mendesak hasil karya untuk kesegeraan. Sebenarnya, you can't rush art. Tapi apa boleh buat, bajet dan masa terhad. Kena kawtim juga sikit-sikit.

Apa pun, kerja sama mantap dari cast n crew walaupun Tok cuma mampu bagi sarapan, makan tengah hari dan sedikit kasih sayang sebagai upah. Ha! Ha! Ha! Jangan serik okay.

3 ulasan:

iamstradust berkata...

Ada curuhan kasih sayang dalam bentuk fizikal tak tok?

Tiesha Chan berkata...

ala tok, sowi la.. kite same2 ske berkarya.. next time sy mekap2 laju2 gile2 oke.. hehehe.. hope tok puas ati ng hasilnye..

cahaya berkata...

tok ni kamera man erh?

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...