Isnin, Mac 31, 2008

KARPET MERAH

Gambar: Penonton Menunggu Artis di Anugerah Bintang Popular Berita Harian

Tidak baik kalian menuduh mereka tidak solat. Dosa tau.

Seperti majlis anugerah hiburan lain, acara karpet merah berlangsung ketika azan maghrib berkumandang. Jangan curiga. Dalam dewan Arena All Stars itu ada surau. Sungguh.

Pun begitu, aku dapati majoriti artis dan penonton yang ramai itu sedang uzur atau sedang bermusafir.

Kita mesti bersangka baik.

17 ulasan:

Pa'chik berkata...

berapa banyak majoriti tu?
berapa yang rosak?
sapa menang?

Princess Liyana berkata...

Ramai sungguh yang uzur dan musafir ek semalam tok?:). Tok lawat tak surau dalam tu?huhu. Ada jumpa Mawi?Fahrin Ahmad ke?:)

zalila berkata...

Tok ditugaskan untuk mengawal atau menerkam?

Menerkam mereka yang tidak mahu mengambil hati tuhannya walaupun hanya 5 minit.

waterlily berkata...

Ha..ha..ha..inilah penyakit sebahagian orang seni & peminat seni - sehingga seni yang indah menjadi cemar.

azie berkata...

erm..tok pon mengkategorikan diri tok musafir kah?

A t i Q a h berkata...

Tok, buat jama' taqdim ke, jama' ta'akhir ke, jama' takyah ke?

Mohd Noor Hakimi berkata...

Tok..pukui beghapa la ni??hmm..sunggoh2..kita musti bersangka baik dgn org..moga2 org bersangka baik dgn kita..kim salam Mawa..eh..Mawii

pipiyapong berkata...

lu pun pergi juga??cilakak..

republictheatre berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
PopNina berkata...

takut mekap rosak tu Tok =)

republictheatre berkata...

kat genting tak dgr azan kot? :)

- salam kenal-kenalan-

fazleens.sosblog.com

rasso berkata...

Mengapa duduk di tingkat atas? walhal kapet merah. ermmmm...

Tak GLAM lagi la tu duduk kat tingkat atas. Jerit-jerit.... wkakakaka~

Tok Rimau berkata...

Paachik.
Manja-roti mudah.

Princess,
Tok datang sana untuk kerja, bukan berhibur. Tok study promotion, lighting, stagecraft, performance and pengurusan audien.

Zalila,
mawi fans bergilir-gilir ke surau dan jaga temnpat duduk, takut dicuri orang.

Lily,
Utz Asri Rabbani ada memberi tazkirah pendek atas stage.

Azie,
Tok musafir di tanah gersang.

Atiqah,
Sedaya upaya Tok melaksanakan tugas Tok.

hakimi,
Mawi sibuk, banyak kereta nak basuh.

Pipi,
Gua diarah pergi. Ada surat arahan lagi.

Ninapop,
Tok nasihatkan mereka wudhu sebelum mekap. Dan tahan kentut sehingga sampai waktu.

Republic,
Penonton belakang Tok bawa radio. Dia tunggu waktu azan. Dia buka kuat2.

Rasso,
Gua selebriti kelas 3. Gua nampak Hermantino kat Kelas dua. Kelas satu utk artis papan atas.

xrajunax berkata...

hi tok!

baju heliza macam badut kat downtown cheras kan?

azidul awfa berkata...

rukhsah dalam musafir mmg ramai org hadam....

AhsueZ berkata...

wah. wah. wah.

macam orang muda.

ButterFly berkata...

Bukan solat je, puasa pun sama.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin