Khamis, Mac 27, 2008

SORGA RAJA MONYET

"Asap keluar dari lubang aircond lor. Takut I," adu Leng Loi kepada aku.

Aku tengok ke arah Leng Loi. Seluar jeans biru bercawat sejengkal. Baju tee hijau singkat mempamer pusat. Rambutnya kerinting berwarna keperang-perangan.

"Kereta tu panas. You are just too hot for the car," kata aku.

Leng Loi tersenyum. Dia tahu dia cantik.

"Asap keluar macam dalam syurga," kata Leng Loi lagi.

Mungkin dia membayangkan babak syurga dalam Odisi Sun Wukong (Raja Monyet.)

"Bukan syurga la. Asap hangit itu macam neraka la."

"Choi!"

6 ulasan:

Yana Ismail berkata...

Straight je Leng Loi kena sound. Merajuk la Leng Loi yang cantik, menarik itu. Haha. tak g2 tok?

Lily Abdullah berkata...

Tok,
Saya mau tengok Leng Loi pakai kebaya warna merah. Cantikkkk wooo.

Kemudian dia try pulak baju kurung dan tudung

Kemudian dia berpurdah dan berjubah.

Haaa..cantikkk woooo.!!!

::.. a t i q a h ..:: berkata...

Whoa, kak Lily, tinggi cita-cita akak. Leng Loi boleh jadi begitu kalau tok pandai ayat. he

azie berkata...

aik tok..sikalang sudah mau cali leng loi kah?mau belajar cakap cina kah?itu pasat cali geplen cina kah?

pengkao berkata...

sempat pulak tok ukur panjang cawat Leng Loi..
ayat mau manis..

rasso berkata...

macam kail panjang sejengkal plak... auuuwW

69 Hujan dan Lumpur

Main MTB ni seronok tapi kena berani kotor kerana lumpur dan tahi lembu. Lebih-lebih lagi jika kau main di musim hujan. Masa aku main di kaw...