Selasa, Februari 10, 2009

Belakang tabir pembikinan Maskara 13


Arahan: Masukkan dialog yang sesuai untuk watak-watak dalam gambar ini.

14 ulasan:

BuRuuj berkata...

susunan org mengikut kekananan pangkat. hehe...

org1: ish...ape yg tak kene dengan backdrop tue ye?
org2: toksah kau risau. baik kau pegang kaki nie.
org3:ish...macam nak sembelih lembu jer..
org4:ok.ok..aku pegang kepale.

Ajami Hashim berkata...

"sampai hati korang buat aku kayu api!" kata kerusi itu

sinaganaga berkata...

MatJan: "Pungkok mu OP, sungguh ummmm!"

Macam selalu2, MatJan juga yang tak buat kerja, semedang duduk sahaja. Ha ha.

Indrasakty berkata...

Satu orang ketuk, dua orang sentuh, satu orang tengok.

Serupa macam JKR, satu orang gali lubang, lapan orang dari atas, 'Dalam lagi! Dalam lagi!.

Mat Jan berkata...

sinaganaga: cilakak. time gua mop lantai, takde pulak orang nak ambik gambo.

addyaholix berkata...

nampak sangat bekerjasama walau cuma sebuah kerusi. yang nih pose sebab nak ambik gambo je ke memang real tok?

tentangseseorang berkata...

okeh sorry tak dapat hadir. belum ada rezeki...

nordinr berkata...

Kerusi : "Lepaskan aku lepaskan...!!"

Org Tukul : "Mana ko nak lari aaa.. oo jantan belang tua kutuk jugak ko nak ampu ya!!"

Nazri berkata...

Mat Jan - Eceh, mop lantai konon. Bukannya ada tumpah air kopi. Meraih simpati la tu

Nizam.Ariff berkata...

Sibaju biru: Aku tengok tak sama pun dengan poster tu?

Sipenukang: Sabar la, ni baru jadi kaki dia je...

Siberdiri: *huaarrrgh*

Dani Izwan zainol berkata...

dari kiri

1: ade ke pegang paku mcm tu
2: kau diam suda, kepala kau jgk aku paku karang
3:(berfikir)
4:lazat!

dugongsenyum berkata...

Jigo: Kerusi ini aku yang punya!

OP: Langkah mayat aku dulu! Hiarghhh..

Spyz: Apa berebut-rebut kerusi ni?! mari sini aku potong dua.

Mat Jan: Setahu aku orang politik saja yang berebut-rebut kerusi ni.

ayobkelubi berkata...

betul lah, mana Jigo malam tu tOK?. aku tak nampak pun?. dia balik awal kah?

jiGOMorrison berkata...

Yob, ni bukan malam MASKARA. Ini malam sebelumnya. Pada malam MASKARA, aku sedang melantak makanan laut di Duyung, Melaka. Heh!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin