Rabu, Februari 04, 2009

BEREBUT KERUSI

Kafe itu selalu sesak dengan orang. Tempat duduk pula amat kurang.

Aku: Edi, tak gi amik lauk?

Edi: Korang amik dulu. Aku jaga kerusi.

Aku: Kau letak fail je kat situ. Itu kira chup la.

Edi: Bahaya. Biar kekasih dirampas orang, kerusi jangan sekali.

Aku: Macam falsafah kerajaan Perak je.

11 ulasan:

azie berkata...

ha ha

sindir nampakkkkk

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

sedas giteww....

A t i Q a h berkata...

Pulangkan cinta hati ku
Oh hentikan lah menghantui ku
Pulangkan oh pulangkan lah pada ku
Ku pulangkan kesan hidup mu
Yang dikau musnah tanpa relaku
Bebaskanlah maafkan daku, oh kasih

Indrasakty berkata...

Tapi kekasih itu cinta yang tidak terbeli. Kerusi, belum tentu.

dugongsenyum berkata...

teringat pada satu permainan bernama kerusi beracun, dimainkan dengan muzik, bila musik berhenti setiap orang akan merebut kerusi. hairan... dah nama kerusi beracun tapi masih nak rebut.

Tok Rimau berkata...

Azie,
Ahli-ahli politik ni tak ada prinsip.

Zara,
Mereka semua bazir duit rakyat.

Atiqah,
Pitching lari la. Sila kejar.

Indra,
Ada duit semua boleh jadi. Cinta pun boleh beli.

Dug,
Kotak undi beracun gak.

........

SEMUA AHLI PARTY DAPAT KERUSI UNTUK PARTEEEEEEEEEEEEEI!

tasikmerah berkata...

yg bota tu, lagi 4 tahun jgn harap la nk bertanding. terlompat-lompat. terlompat-lompat.

BuRuuj berkata...

ha'ah...macam kera. haha...nyampah! sib baik tak afundi ritu..

mugiwara berkata...

ada tak cafe yg duduk bersila?

hegira berkata...

tapi seronok jugak sekali sekala macam ni.

bertuah sy dapat berada dalam lipatan sejarah ini. huuu.

Azhar Ahmad berkata...

Masa sekolah rendah, saya main musical chair. Alah, yg rebut2 kerusi tu. Dapat cekelat. Tapi kwn2 sy yang tak dpt cekelat derang tak boikot cikgu yang bg cekelat tu. Derang kata bukan rezeki kita. Uhuhu.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin