Sabtu, Februari 28, 2009

SELERA

Aku tidak ada selera untuk hidup.

20 ulasan:

Princess Liyana berkata...

Alaahai tok, napa ni?tkmola gitu. sedih plak i bc. hmm..teruskan hidup dengan selera okayy..pesanan dari i..hehe;)

addyaholix berkata...

Untuk mati juga selera aku hilang!

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

alahai Tok...

takkan la camni..=)

hidup dan mati kena ada selera juga.oh ya, aku tiada selera makan.

tasikmerah berkata...

aku pun dah hampir hilang selera. haih~



.

azie berkata...

jom parteeeeeeeeeeeeee!

Nadine berkata...

apasal lain bebenor entri ni...

kirana berkata...

Salam...kirana, the sarawakian tumpang lalu.

Laaaa....tak penah kirana jumpa luahan camni. Sampaikan kirana asyik terkenang2 hingga tak selera nak makan dan minum. Ni penyakit nih. tok rimau. Dah jangkit kat kirana pulak nih.

Dtg2 le jenguk blog kirana pulak. Leh blajor ckp swak.

ili syazwani mk berkata...

lain macam bunyinye..

Water Lily berkata...

Hidup saya juga kurang berseleralah tok.

Nak taruh perencah apa ya?

rasso berkata...

A-apakah?

Nizam.Ariff berkata...

Tajuk puisi baru tok?...

cT cHaN berkata...

hope u'll find ur mojo soon.. =))

terrarosa berkata...

Tok dah tengok citer Yesman - Jim Carrey ?

blackpurple @ jowopinter berkata...

Huh!

AllSunDay berkata...

seorang pelukis agung pernah berkata,

"kita akan faham makna kehidupan
jika kita faham pada jawapan
kenapa kita ketawa
kenapa kita bersedih"

sabariah.noor berkata...

awatnye tok? x dak selera? mau obat kaa?

aku berkata...

hmm .. berhijrahlah ke Medan selere...

DeeN berkata...

Erk!
Ko biar betul tok.
Apapun selamat hidup dalam keadaan tak berselera!

Po berkata...

Mengingati mati walau seribu kali sehari...tak akan mati kalau bukan sampai masanya.

Lebih baik mati dalam kita mengingati mati dari kita mati dalam tak ingat kan mati.

~ Ustaz Azhar Idrus.SurauLadang.

seri berkata...

walaubagaimanapun... hidup perlu diteruskan tok!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin