Selasa, Februari 24, 2009

THE WRESTLER

Dalam silat ada buah. Engkau kena hafal buah-buah ini. Jika engkau boleh baca buah lawan engkau, engkau lebih bersedia mematikan gerakannya.

15 ulasan:

Nizam.Ariff berkata...

Tok, silat pun ada bunga. Aku rasa aku faham tentang buah silat. Tapi, tang bunga silat tu yang musykil sikit... ada gambar? Hahaha

azie berkata...

"ni buah apa ni?"

soal lelaki di dalam seluar,ha ha ha

Abdullah berkata...

Bro, wrestler to cari buah apa? Dia lapar sgt ke masa wrestling match tu?

nordinr berkata...

dekatnya baca buah lawan. Tak rosak ke nanti mata tu..

tasikmerah berkata...

bulih dapat resdung tu aku syak. hahaha...


.

bakri hafiz hisham berkata...

die salah selongkar port nak cari buah.
mau ketumbit mata dia tuh.

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

hahaha...

Tok..kau pun cerita pasal buah ker?

aku jua..=)

Sila rujuk sini untuk artikel.

http://shafaza-zara.blogspot.com/2009/02/basuhlah-buah-itu.html

zeemi berkata...

ajaib. mungkin mereka cuba meniru gaya anjing yang bau punggung spesies sesama.

Princess Liyana berkata...

hish..apa ke lawan smpai gitu..hmm;P

blackpurple @ jowopinter berkata...

Penggusti yang seorang lagi tu kenapa? Pejam saja matanya. Hahaha!

addyaholix berkata...

heh tok! ko dah jauh menyimpang tok. haha!

Nadine berkata...

banyak betul idea dia....

sabariah.noor berkata...

hmm..nsb baik tok x letak wrestler pompuan..

kusss smangat~

A t i Q a h berkata...

Tengok sendiri punya sudahlah. :P

deqwani berkata...

erm??
ape kes bace buah org dlm suar nie??
hehehee..
memng dlm silat ade tari,dalam lembut tari ade kerasnya..
dalam rancak jurus ade kunci buah..
tapi nie punye pix nie xde kene mengena pown ngn silat..
ermm...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin