Selasa, Ogos 26, 2008

PEDIH

Pesan Mobius:
Kalau kamu bertikam lidah dengan pacar kamu, hujah dalam bentuk soalan retorik yang paling kejam lagi menusuk kalbu adalah, "apa lagi yang engkau mahu dari aku?"

Pedih. Pedih. Pedih.

14 ulasan:

sinaganaga berkata...

Hidup Ini Macam Palat, Tapi Esok Masih Ada.

snm berkata...

Tok R
rumah baru macam org berkabung jek. ngapa ye?
alamak ucapan ini spt terkena batang hidung sndr. seolah2 masih terngiang2 di telinga ungkapan ini dr seseorang yg dikasihi :D huuuuu~~~

rasso berkata...

skrip tu macam pernah kene jer dulu...






dulu lah.... sekarang tak lagi...

azie berkata...

kalau di telefon, kemudian tak dijawab, bukankah lagi saket hati?

Amy Z! berkata...

"Dan kenapa kau tidak dapat memberikan apa yang aku mahukan?"

BuRuuj berkata...

tak pernah berpacaran. so..xde pedih2 dan sakit hati.

tasikmerah berkata...

pedih. mmg pedih tok. tapi aku belum pernah ucap dan belum lagi mendengarnya.

pulang dr kampung hr tu aku ke 'rumah' kamu. berkunci. tak boleh masuk. dan. aku pulang dengan muka yang muncung-muncung.

hr ni aku mendapat jemputan. dan. aku datang. melawat kamu. kamu sihat tok?

Ungku Nor berkata...

"aku seorang yang tamak. Fahaammm???"

Chika Chika berkata...

tok, blog neh ah lain macam la tok. tok ok?

DeeN berkata...

Nak .. nak ..
nak ...
er.. ucapkan TIMA KASEYYY sebab jemput gua.
HaHaHaHaaaK!!

Water Lily berkata...

Macam-maam. Bak kata enche Naga,perempuan memang tamak.

Sayalah! Perempuan lain mungkin tidak.

Princess Liyana berkata...

Memang pedih...itu lumrah kan tok?

dugongsenyum berkata...

Tak dapat apa? BJ? hahahahha

madulebah berkata...

Pedih juga jika tiba-tiba diucapkan:

"saya rasa kita lebih sesuai jadi kawan saja"

selepas bertahun-tahun bersama

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin