Jumaat, Ogos 01, 2008

RIMA MINTA DIPUJUK

Rima: Tiada orang suka kepada saya.

Ajan: Kenapa kata begitu?

Rima: Macam hina sangat saya ini. Mereka menjauhkan diri dari saya. Awak juga!

Ajan: Awak emo sangat. Awak selalu menyinggung perasaan orang. Itu pasal la.

Rima: Saya pun nak lari dari mereka. Dari awak. Saya mahu duduk satu pulau tanpa manusia. Biar saya tinggal dengan monyet-monyet sahaja.

Ajan: Jangan! Nanti monyet-monyet kat pulau itu tidak tahu nak lari ke mana.

Rima: Jahatttttt!

 ............

LAWATAN SAMBIL BELAJAR
Tujuh Universiti Percuma

24 ulasan:

BuRuuj berkata...

hai tok, merajuk ngan sape ni?

ah tok berkata...

Orang tua cepat sensitif kan.



.
Berbeza dengan orang muda. Tak tahan lama pulak.

Ermmmm...

waterlily berkata...

Kesian Rima tok. Ajan ni memang tak patut hissh!

madulebah berkata...

Tok merajuk ke Singapura eh?

diEla berkata...

dipulaukan pon mesti bersebab kan??

rasso berkata...

lama tu bawa diri ke pulau....

ha ha ha...

takper....

saya pun bawa diri ke pulau ahad nie..

artsoul berkata...

ajan tk tau nak memujuk...romantic la skittt...

DeanSham berkata...

apasal semua prang cerita pasal merajuk ni?
aku ingat ni cerita pasal monyet. :0

4dMinIstR@t0r berkata...

hahaha...nih bukan cerita monyet laa...nih bukan pasal merajuk...tok rimau nak cakap pasal orang kalau majuk sama ngan monyet..hahahahaha...

Amiene Rev berkata...

Apakah perkaitannya antara monyet dengan merajuk?

Sukar dirumuskan dengan mana-mana formula matematik.

tasikmerah berkata...

Rima ni boleh digunakan utk dapatkan balik pulau2 yg dah terlepas nih.... heh~

Pa'chik berkata...

pesal rima tak ajak je ajan lari ke pulau tu.. cam citer lagun biru tuh... hahah...

Marjerin berkata...

hahaha..larik dengan terjun ke laut la..tiba2 aku teringat citer Cast Away lakonan Tom hank.

Princess Liyana berkata...

Alahai. Takkannnla nak tinggal dengan monyet2;p

rudy bluehikari berkata...

bila baca dgn lapis makna ketujuh, melancong ke singapura rupanya orang tua ni...hak3

Mr PenyuBiru berkata...

haha..kesian kat monyet² tu nanti

azie berkata...

harharhar..

Al-BIMA SAKTI berkata...

ada sesuatu di situ. Aku tergelak dlm terkena.

Danielle_Corleone berkata...

hehe! saya sanggup kuar dengan berouqqq!!

Rajuna berkata...

ok
boleh pergi pulau pisang
bawa bendera dan terus bergambar.
serius. anda akan diterima oleh pentadbir kota singa.

si tikus kampung berkata...

dipulaukan ke pulau?

Op berkata...

jangan pulaukan diri sendiri he he he

kasut-gombak berkata...

lg 10ribu tahu, sume monyer hidup dalam air plak. ada insang. berevolusi sejak rima dok kat pulau.

KAKTINY berkata...

betul jugak yek.. kesian kat monyet2 pulau tu nanti.. wakakakakkaka.. sian tul kat rima tuh.. huhuhuu

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin