Rabu, Ogos 20, 2008

EKSPERIMENTAL BLOG

Aku bukan tutup blog. Aku cuma privatisasikan blog. Pengswataan? Bukan. Hanya pembaca dijemput sahaja boleh baca. Eksklusif la konon.

Naga sms, "Hari ni menang pilihanraya, esok tutup blog." Dia suka bergurau. Kemudian dia telefon waktu malam. Prihatin. Aku tidak angkat panggilan dia. Macam gay merajuk je. Busuk betul.

Amyz YM kata, "Awek-awek tok akan meraung tidak dapat baca blog." Little that she knows, awek-awek semua dapat jemputan.

Tiqah jumpa aku bersemuka untuk dijemput sebagai pembaca. Lobo pun begitu. Rudy Bluehikari kata aku ngada-ngada tetapi dia bagi e-mel mahu dijemput. Mat Jan juga tidak ketinggalan hantar e-mel mahu dijemput. Farah Adila merungut benci kepada aku di dinding Bukumuka.

Sayang juga mereka kepada aku.

Oleh kerana aku rasa pemurah, aku akan bagi hadiah misteri kepada Farah, Tiqah, Lobo, Rudy dan Mat Jan.

11 ulasan:

rudy bluehikari berkata...

yay! dapat hadiah. ngada2lah tok ni....susah taw nak login2 masuk blog tok.

rudy bluehikari berkata...

yay! dapat hadiah. ngada2lah tok ni....susah taw nak login2 masuk blog tok.

Mat Jan berkata...

kenapakah?

snm berkata...

saje la tu Tok R nak privatisasi rumah dia. apa pun, terima kasih daun putat, sudi jemput saya ~~

Water Lily berkata...

Hoh..saya terpaksa menawarkan diri untuk dijemput.

Buat muka tembok!

Cheh!

BuRuuj berkata...

ooo...macam tue citenyer..patutla tertanya2 awat tak leh bukak. nie takut jadi macam raja petra ke? tok kan laser. hik..hik..jangan marah haa...

Dila Raden berkata...

nak hadiah!nak hadiah!


=Farah Adila

A t i Q a h berkata...

Alah. Tak payah susah-susah bagi hadiah yang mahal-mahal. Tapi, jam tangan Elle macam best kan? HA HA HA!

Amy Z! berkata...

Ohh.. Saya dah komen baru nak jemput~ Mencik!!

Mr PenyuBiru berkata...

yea! saya pun dah boleh masuk blog nie. thanks tok. tak sia² aku buat muka tembok aku di tembok mukabuku tok! hehe..

sicarangkulina berkata...

tok... sy x dpt ke hadiah misteri tue? sy pun sms tok minta dijemput. huhuhu...
gurau je tok... tima kasih sebab sudi jemput sy. heheheh...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin