Rabu, Ogos 27, 2008

ONE MISSED CALL

Dari kaca mata dia, aku buaya tembaga kelas 5. Lesen laut dalam dan bahaya untuk perahu-perahu kecil.

Pagi itu, sahabat aku yang tinggal di ibu kota, bermisai dan kuat hisap rokok, menelefon aku. Aku biarkan sahaja telefon berdering. Aku biarkan sahaja telefon bergetar. Aku tidak mahu jawab.

Petang itu, baru aku ada selera mahu hidup. Aku telefon dia. Aku tanya, "Wazzup bro?"

"Dah petang nak maghrib baru nak telefon semula. Apa barang?"

"At least gua call"

"Mentang-mentang aku tak ada c*pap, kau tak mahu angkat return call."

"Okay, gua salah. Lain kali lu tumbuh la satu c*pap."

"Ha! Ha! Ha!"

Sahabat aku yang tinggal di ibu kota, bermisai dan kuat hisap rokok, kalau tak mencarut tak sah.

Dari kaca mata dia, aku buaya tembaga kelas 5. Lesen laut dalam dan bahaya untuk perahu-perahu kecil.

18 ulasan:

Chika Chika berkata...

eiii...mencarut...
gagagaga.

sinaganaga berkata...

Ye la, aku tahu la, aku memang tak ada cipap!

ayobkelubi berkata...

ha ha ha ha!,

touching lebey itu olang.

rasso berkata...

ha ha ha...


memang dah tua~

tasikmerah berkata...

tok, kadang2 dia ada cerita pasal buah-buahan. ha ha.

John Hafiz berkata...

Orang tua memang suka private blog ka?

azie berkata...

haih~

tok..

marah pada yang lain, yang lain kena tempiasnya.

this is sooo not u

A t i Q a h berkata...

Woo..

mencarut tu akan look kool mungkin. Haih.

dugongsenyum berkata...

Buaya kurus.

Abdullah berkata...

bro,
Hehehe...
aku rasa klu pompuan mmg x fhm kenapa lelaki suka mencarut kat member sendiri...

Tok Rimau berkata...

Chika,
mmg nak kena cili mulut dia.

Naga,
Tapi kita platonic maaa.

Ayob,
Dont touch touch. Bahaya.

Rasso,
Orang tua sensitif.

Tasik,
Buah? Oh! Lucahnya cerita buah.

John,
Jiwa orang tua sensitip.

Azie,
I tengah marah kat U. Lantak la tempias ke, banjir ke.

Atiqah,
Sesama lelaki, ia macam ucap selamat. kat sekolah lelaki. Ketua darjah kata bangun. Semua bangun. Celaka Laknat Kamu. Semua murid2 ikut.

Dugong,
Setakat pikat awek dgn profil pic palsu tu, hentikan la.

Abdullah,
Ya bro. Lu mmg cilakak. ha ha ha.

snm berkata...

huu~~ tok buaya tembaga kelas lima?dlm kategori buaya pencen ye?

Princess Liyana berkata...

Macam tahu je siapa kawan tok tu;p

Alaahai, mahal tak byr amik lesen laut dalam?;p

kayusakti berkata...

apa ni?

seniman jalanan berkata...

opera juga...

azie berkata...

alahai..main kasar nampaknya..

ai pun marah kat yu taw, tapi sikit pun tak tempias ke, banjir ke. hape ke..


u ni buaya emo.huhu~

kel@mbu berkata...

biasalah.. makin tu makin sensitif..

madulebah berkata...

Kawan Tok yang tinggal di ibu kota, bermisai dan kuat hisap rokok itu, pernah belanja saya karipap!!!

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin