Isnin, Julai 06, 2009

NGANTUK AMAT


Aku menumpang rumah kawan kerana projek filem pendek di Hulu Klang. Aku tinggalkan beg pakaian dan terus pergi buat pengambaran. Keluar pagi, balik pagi.

Pada, malam pertama balik shooting jam 4 pagi. Malam kedua pula balik shooting jam 6 pagi. Huh! Union marah ni kerja lebih 12 jam. Menyusahkan orang sahaja. Menumpang rumah orang tetapi batang hidung hampir tidak nampak.

Kalau berterusan begini, malam ketiga tumpang beg pakaian di Pudu Raya sahaja agaknya. Sama saja kan?

13 ulasan:

Nadine berkata...

duduk mana-manapun takpe tok yang penting film siap tak sabau nak tengok...

ZARA 札拉 berkata...

Uiks~

Jangan Tok..kang kalau barang hilang, tinggal sehelai sepinggang. Err, kalau ada Maybank dekat2 Puduraya mungkin boleh Tok...hehe~ Logonya beridentitikan Tok..

Mr PenyuBiru berkata...

naper tak bawak sekali beg pakaian tu.takut pakaian kena darah ek.hehe

-azwanbakhtiar- berkata...

memang ada tempat simpan beg kat pudu kan tok. tapi kena bayar la. kalau simpan kat rumah orang. free. haha

BuRuuj berkata...

tok, tak muat ke kalau bawak masuk dlm bonet kete? huhu....

ngantuk? takpe tok...nn kodok tido.

Princess Liyana berkata...

ha ha ha..dan dan tu Union marah kerja lbh 12jam..tidola tok ;P

Pipiyapong berkata...

Cheh buat je macam rumah sendiri. Kalau nak salinan kunci rumah, gua boleh pergi tempah kejap.

Indrasakty berkata...

Oh, kawan yang di atas rupanya.

iYda Juhar berkata...

ape ni tok. ramai sgt jembalang tuh.
tak mau ar mcm ni.

seniman jalanan berkata...

sound ready?
speed!!!

Combat berkata...

ha'a.murah je..

lydiarayyan berkata...

tok~~itu Perempuan simpanan ada simpankan kan? hehehe

Abdullah berkata...

Bro, filem lu wa mesti nak layan punya...
PS. bila aku boleh layan Jef Jantan nie?

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin