Rabu, Julai 15, 2009

TAK CHARE


"Salah cara engkau tu," tegur aku.
"Rules are made to be broken," kata dia.
"Tak chare buat gitu."
"Inilah kreatif namanya."
"If you wanna break the rules, you need to know the rules first. Kau ni macam tak reti lukis orang secara realism, kemudian kau buat alasan kata lukisan kau lukisan abstrak."
"Ye lah. Ye lah. You got me there. Aku memang tak tahu. Sila beri tunjuk ajar."

7 ulasan:

yOnnA berkata...

pheww. tak chare la mcm ni haha.
trend la skang ni to mention TAK CHARE

Tok Rimau berkata...

Kat JB dah lama orang guna TAK CHARE cuma Tok tak letak kat blog takut orang luar JB tak faham.

Indrasakty berkata...

Buat glosari sekali tok, slanga orang muda zaman tok ni bukan semua orang boleh faham.

seniman jalanan berkata...

chare lah tok...
feel the rules that'll be broken...

chare, chare, chare...

ZARA 札拉 berkata...

hehehe..

bebudak suka guna tak chare ni...

"cikgu, tak chare lah nak guna gergaji ni"

amirahsyuhada berkata...

sungguh teknikal..

BuRuuj berkata...

dh lame tak gune perkataan tue. huhuhu...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin