Jumaat, April 04, 2008

GERAN PENYELIDIKAN

Nabil bosan menunggu. Dia lihat Prof. terlalu khusyuk mengisi borang. Justeru, Nabil pun cuba mengisi masanya dengan menyusun kertas-kertas yang bertabur atas meja Prof.

Prof: Jangan! nanti saya tidak tahu mana nak cari barang-barang saya. Walaupun serabut, saya tahu saya letak barang.

Nabil: Borang apa tu Prof.?

Prof: Borang permohonan ke bengkel.

Nabil: Bengkel apa Prof.?

Prof: Bengkel Mengisi Borang Permohonan Geran Penyelidikan.

Nabil: Nak dapat geran, kena isi borang. Nak isi borang kena pergi bengkel. Nak pergi bengkel, kena isi borang lagi. Patut la banyak sangat kertas atas meja Prof.

Prof: Susah buat penyelidikan ni. Lu fikir la sendiri.

.................

TAYANGAN & FORUM FILEM PENDEK
Bumbung Aku Lantai Orang
Dewan IBS, UTM Semarak, Kuala Lumpur
1 pm. 5 April 2008.
(Masuk Percuma)

...............
LAWATAN SAMBIL BELAJAR
Konkritjaya: Peneroka Felda Diperlukan

11 ulasan:

Princess Liyana berkata...

Mungkin Prof itu perlukan PA nya sendiri. Barula organize ckit borang2 Prof:). Banyak btol borang nak kna isi.

rasso berkata...

I tot prof tu kene ada PA yang cun, muda, bergetah... Nabil tak seswai untuk job tu kalaulah dia bersama prof tu sebagai PA... Prof kat pondok selatan semua dah berusia.... mane de yang muda2... ada cewek cun (macam saya bayangkan kat atas tu) mesti lebih energetik... ha ha ha...

;)

tasikmerah berkata...

prof laki mmg gitu... prof pompuan tak der PA pun kemas jer.. huhu..

pengkau berkata...

http://attapulgite.myminicity.com/

A t i Q a h berkata...

ha ha ha

alan berkata...

hidup penuh birokrasi huhu..

radiohed berkata...

bureaucracy is an art of making the possible, Impossible...lolz

ida berkata...

tak prof la kalo kemas2.. hehehe..

Guhn berkata...

See Please Here

Hafifi berkata...

prof busy mn sempat kemas barang ..

blackpurple @ jowopinter berkata...

Nama pun Prof...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin