Khamis, April 24, 2008

TOK RIMAU AKHIRNYA SUDI BERGAMBAR DENGAN NABIL

Memerang Dari Kayangan

Filem akan datang kami adalah Bigfoot Ulu Sedili


Sesuka hati lu je tukar skrip wa.

Hari ketiga pengambaran MENGAIT BINTANG tamat. Setelah
merapek-meraban di Kuala Lumpur selama tiga hari tiga malam, kami pun pulang ke
Selatan.

Bergegas lekas mendekat rapat mencari hati yang ditinggal
tunggal.

Lawatan Sambil Belajar: Gambar-gambar produksi



EVENTS
1. ARTS 4 GRABS, Sat 3 & Sun 4, May 2008 12pm - 6pm:: The Annexe Gallery, Central Market Annexe, KL
2. KITA untuk Semua: akustik Session. Legaran Seget, Plaza Seni. JB. 27 April 2008. 1pm-til end.

24 ulasan:

waterlily berkata...

Tok,
Supaya hidung tok tidak bertambah kembang, saya mau terbalikkan sedikit tajuk entri ni.

" NABIL AKHIRNYA SUDI BERGAMBAR DENGAN TOK RIMAU".

Haa..aci tak macam tu.
Tahniah tok(tabik)

rasso berkata...

nampaknya ini artis lelaki glam kedua tok sudi tampil dikanta kamera...

sungguh auuuwwW!

tapi mana artis awek?

astig berkata...

rasso: nampaknya tok belum sampai standard utk memikat aweks....

tak pun standard tok dgn lelaki je kut...

cabutsssss....

dugongsenyum berkata...

cantik kasuttt

hehehehe

Princess Liyana berkata...

Lepas ni Kancil Clan kena cepat2 amik gambar dengan Tok sebelum Tok jadi lagi demanding:p. Anyway, tahniah! Moga success sokmo..

p/s: Jangan lupa invite Kancil Clan pergi casting Tok punya new film ek:)

A t i Q a h berkata...

Apa pasal dari semalam gambar asyik dok atas kerusi saja?

Tok Rimau berkata...

Lily,
kau cemburu. Cemburu itu tanda sayang.

Rasso,
Pelakon wanita kami cari di KL. Lebih seksi. Too sexy for this blog.

Astig,
Tok masih belum sudi bergambar dgn Nasha Aziz.

Dugong,
Cantik2 kasut pun, letak kat kaki gak.

Princesss,
Tok dah mula caj. Setiap gambar dgn tok perlu bayar RM9.97. Rm10 selepas dibundarkan.

Atiqah,
Sinopsis cerita: Suatau hari hero duduk atas kerusi di taman. Terduduk atas super chewing gum. Bontot melekat kat kerusi. Bagimanakah dia melepaskan diri? saksikan movie ini.

tasikmerah berkata...

tok,
baru ku tahu begitulah rupanya memerang dari kayangan... misainya sungguh serupa dato *....

pengkau berkata...

dasar harimau jantan!

Princess Liyana berkata...

Baik:). Tapi untuk Kancil Clan takkan takde diskaun? Tak baik kedekut:p

famia berkata...

kacaknyeee...









.
.
.
nabil!

famia berkata...

ke hadapan tok.

gua nak mintak izin publish gambar nabil pegang buku gangguan teksual tu. boleh eh tok eh?

rudy bluehikari berkata...

Bergegas lekas mendekat rapat mencari hati yang ditinggal
tunggal.

>>>>> Tok cepat bayar bil air! hahahahaha!

tini berkata...

(statement terbalik)..nasha aziz belum sudi bergambor dengan tok..hahahaha!!!!

artisticklytouch berkata...

alah-alah comel banget

f u x a n e berkata...

lawak sgt ke nabil raja lawak ni?
hihihihi...


p/s: nasha aziz sibuk dan tidak kenal Tok juga.

azie berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
A t i Q a h berkata...

Ina,
betulkan ayat. Kancil Klan masih belum sudi bergambar bersama Tok Rimau.

rasso berkata...

atiqah,
i ada simpan gambar uols (kancil clan) sudi bergambar dengan TR... jangan tipu lah... hahahhaa.... nak i reles kat URTV ker? ekekee

fuxane,
rupe kamu kan macam nasha aziz kan? hahahha.... (patutlah tak sudi)

azie berkata...

kanda, u amik gamba curik..biaselah, paparazzi suka amik gambo kancil klan dgn sape2 pun@tokR (i taknak betulkan ayat ni ok)

rasso berkata...

azie,
uik... uols tau la, time i shoot 'kesudian' bergambar uols tu.... siap posing tak hengat lagi... (ni nak reles nie... ha ha ha)

saudagar gaRAM.. berkata...

tok,
ni projek mega mega ke?


nanti nabil pon bleh wat blog jgk kot..
belajo dgn tok..

A t i Q a h berkata...

Rasso,
kamu pasti? Cuba tengok betul-betul. Gambar-gambar tu kandid belaka. You tak cukup bukti oke. Wakakakaka ;D

Tok Rimau berkata...

tasik,
Di sitilah kelemahan situ.

pengkau,
Jangan sampai aku aku gigit kau.

princess,
Diskaun X ada. Tapi boleh la berhutang.

famia,
nabil baca tu buku mock. Kulit GT tapi isi buku lain. Buku sebenar belum siap print.

rudy,
Ibadat maaa. Mesti dilaksanakan.

tini,
cemburu la tu.

art,
aku tahu aku comel. yg banget tu aku tak pasti.

fuxane,
biasa je budak nabil ni. selepas tunjuk ajar dari Tok, baru jadi luar biasa.

atiqah,
nyanyi cam Jamal/ X sudi memandang tidak mengapa...

rasso,
Setju sangat dengan kau. Bahan bukti ada dlam exhibit A.

azie,
takkkannnnn la Kancil nak bergambao dgn rimau. Takkkkaaaaa la.

garam,
Projek kecil-kecilan je ni.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin