Rabu, April 23, 2008

WA MALAS NAK PIKIR LAGI



Short Film: Mengait Bintang
Penulis: Tok Rimau
Pengarah: Dean Sham
Starring: Nabil Amat (Raja Lawak) & Abdullah Nawi
Hari Kedua Shooting.
Lokasi: Jalan Semarak, KL.

14 ulasan:

Azzam Supardi berkata...

Wa kagum buat kali ke sabelas :o

Princess Liyana berkata...

Apa Mr. Lah and Nabil buat tu?:p. Haha..chayo2 Tok. Good Luck!

famia berkata...

lain langsung muka nabil ni takde mekap eh. aiseh.. taknak bagi kami jumpa dia jugak ke tok.

kepingin ni nk tengok lawak depan mata~

elmi berkata...

tok semakin popular nampaknya. tahniah tok.

A t i Q a h berkata...

Ho..itu cikgu dari BALO pun ada juga ka? Ho ho

tasikmerah berkata...

tok,
telah aku poskan susu cap lembu kembo.. tolong bagi pd nabil.. dia terlalu kurus...

rasso berkata...

auuuwW~

siap letak kaki atas peha lagi tue...

artisticklytouch berkata...

biler nak masuk TV tok..
gua nak start pikir neh

azie berkata...

ahaha!kena cepat2 amik gambo dgn tok, cik lah n deansham ni..nanti dah glemer, susah plak nak jumpe..

astig berkata...

tolong kemkn salam sy buat nabil [ kem salam jer , tak lebey] ... alaa tau mesti tok tak nak punye,sbb sy hutang gmbr dengan tok kan...huhuhu

astig berkata...

Tok! Ini saya mau kasi atok. Disebabkn suara atok sgt seksi, maka saya telah meng-ubah-alih suara . Nengoklah cni...

chipmunk melayu.mpg

tini berkata...

(wa malas nak pikir lagi)..tagline yang aku suka..tapi tak selalu bole pakai..hehehehehe....

nUr@dDeEn berkata...

Wah, nih yg kagoom nih. Siap ada Nabil lagii. Bakal menjadi tragedi neh. Cayalah Tok!

Voice berkata...

lokasi ni tempat saya belajar ni.huhu. selamattt...

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin