Khamis, September 11, 2008

AZZAM MC DARI BERBLOG

Kawan aku Azzam Supardi masuk wad.  Nahas jalan raya yang ngeri.


Aku: Kau memang pelawak tulin. Kawan-kawan simpati dengan nasib engkau tetapi mereka buat entri kelakar tentang kemalangan kau. Dalam nahas pun kau masih buat orang ketawa.

Azzam: Terimakasih. Ha Ha Ha. Nanti aku cerita banyak lagi bila aku mampu berblog.

Aku: Buka puasa misi suapkan ke? Ha ha ha.

Azzam: Misi kolej ramai. Bila aku disentuh terasa getar. Bergetar tu maknanya masih boleh pakai. Ha Ha Ha.

Aku: Kalau misi dengar, mahunya kau yang sahur dengan injection pagi nanti. Ha Ha Ha.

9 ulasan:

azie berkata...

ha ha ha. tok dan azzam, memang satu kepala:)

tasikmerah berkata...

tak padan dgn sakit tu... he he..

lelaki-lelaki, tolong apply kerja misi.. :p

Tok Rimau berkata...

Azie,
BFF

Tasik,
Laughter is the best medicine.

Water Lily berkata...

Kalau misi lelaki yang jaga bro Azzam, saya yakin dia cepat sembuh atau tak sembuh-sembuh hehehe..

Princess Liyana berkata...

hahaha..amboi2..;)

sakit2 sempat lagi tu..

nature kan tok?

rasso berkata...

getar?

ker debar?

aalaahai~

Chika Chika berkata...

kan betul kata chika.
blog ni lain macam ar.
sukar untuk diterjemahkan.
tok,
tok dahberubah sekarang ....

*drama babak pertama*

Mr PenyuBiru berkata...

sakit sakit pun sempat lagi nak mengatal.huhu..

Tok Rimau berkata...

Mr. Penyu,
Itulah lelaki sejati.

Chika,
Tok sudah sembuh dari penyakit gaytritis. Ha ha ha.

Rasso,
Jiwa yang bergetar. Getaran jiwaaaa.

Princess,
Fitrah. Tidak perlu berbohong.

Lily,
Misi kata, dia tidak perlu cawat dewasa. Dia perlukan cawat besi.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin