Rabu, September 03, 2008

JANGAN BIMBANG SAYANG

Setakat ini cuma 66 pembaca untuk blog ini. Had maksima adalah 100 sahaja. Kangen aku kepada orang banyak semakin reda. Aku semakin redho. Sesekali datang e-mel mengubat luka.

assalamualaikum tok..
tok..kenapa tok wat saya macam ni..
kasihanilah saya tok...setelah lama tok menjadi sumber inspirasi saya..
skang saya takleh baca blog tok..huwaaa..
seperti teh tanpa gula..
hidup tanpa blog tok..
kasihanilah saya tok..
Aku jemput dia dengan permaidani merah.

18 ulasan:

Ungku Nor berkata...

hahaha..
macam kenal je sape tuan yang empunya ayat tu!!!
;p

rudy bluehikari berkata...

kehkehkehkeh.... tok dah mandrem apalah dia...

rasso berkata...

ha ha ha...

makin manjer...

BuRuuj berkata...

ha'ah la rudy...rasenyer tok ni mmg dah terlebih mandrem nih.

ayobkelubi berkata...

lu ayat lebeyyyyy mamat. hahaha

sicarangkulina berkata...

salam...
100 je tok? huhu... seb baik sempat. :)

Mr PenyuBiru berkata...

aku ingat nie la antara sebabnya tok privatekan blog tok. nak dapat emel cenggini rupanya.hmm..mungkinkah emel ini dtg dari tok sendiri? heh!

snm berkata...

ayat manis ye tok R

tiada perisa, perasa dan pewarna yang tidak dibenarkan. heh.

rosevsky berkata...

'Jangan bimbang sayang'

Napalah tak kena gaya aja kalau Tok gunakan perkataan sayang! Sebab Tok bukan muka romantik kot...


Apa pun oleh kerana hari ni Tok dah jemput, hari ni juga aku nak membebel di sini banyak2..

Tok, saya ni yang ke 66 ke? Tukarlah jadi 99..

sinaganaga berkata...

Aiseyman! Tak payahlah siarkan emel aku tu, Mau!!!!! Aiseyman!!! Kantoi, kantoi!!!!

kayusakti berkata...

jeles la saya.
sapa yang antar emel tu?
huh?

Princess Liyana berkata...

Dan 'dia' tidak bimbang lagi:)

Semakin sayang pada tok mungkin;p

tasikmerah berkata...

tok aku syak ada berpuluh2 lagi email yg sewaktu dgnnya... he he... :)

azie berkata...

sayang?

u already confirmed what ai said today.

:P

pipiyapong berkata...

makwe ke tak tu? lu jangan berselindung..

DeanSham berkata...

Riak la tu!

hahahaha!!!

fazlina berkata...

tq tok..faz pun terharu dpt jadi salah sorang blogger yg dijemput tok..

ishh..ishh..terharu..

Tok Rimau berkata...

Ungku,
Pandai betul tuan ayat mengayat.

Rudy,
Bulan puasa ni macam2 dugaan.

Rasso,
Puasa bukan menahan nafsu makan je, nafsu serakah pun kena tahan.

Buruj,
Okay la, Tok cabut satu susuk ni. Biar kurang sikit. Tak le orang tu terbayang-bayang.

Ayob,
Mana ada lebih. Gua tulis blog je.

Kulina,
You memang in my top 100 list.

Penyu,
Cuba la privatekan blog kau. Kau akan dapat emel sama juga. Mungkin.

SNM,
Biasak la. Orang tuak.

Rose,
Kalau muka Tok romantik, habis la awek-awek. ha ha ha. Nasib baik tak romantik.

Naga,
Syhhhhhhhhhhhh! Bila nak hantar aku top up? ha ha ha.

Kayu,
Sudah gaharu cendana pula.

Princess,
Mungkin.

Tasik,
Syak kau tepat. Jgn report polis.

Azie,
Jgn la bagitau org kita berbual setiap hari.Ha ha.

Pipi,
Gua berselindung di balik lalang.

Dean,
Takbur. Riak. Ujub.

Fazlina,
Kalau u tak dijemput, siapa nak duduk kat pelamin nanti? ha ha ha.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin