Selasa, Januari 13, 2009

KENAPA SINGGAH KALAU TAK MASUK

 
Hampir terpijak. Siapa la letak buku Filem Melayu, Dahulu dan Sekarang oleh Abi (1987) depan pintu aku? Tiada nota pun. Apa la. Apa pun, terimakasih.

13 ulasan:

BuRuuj berkata...

orang yg admire kat tok tue agaknyer. sbb tue bg buku tue kat tok sbg inspirasi bagi menghasilkan filem yg bermutu tinggi.

anyway, sy suke lagu "kenapa singgah kalau tak masuk". tuela pasal, awat dh singgah tp tak mau masuk ek? eee...geram lak.

err...tok demam ker? ciannyer...:(

tasikmerah berkata...

bukan aku.






he he.

Po berkata...

sat sat..

hmm...bukanlah.

Aku kat Terengganu sepanjang masa semalam.

saudagar gaRAM.. berkata...

jadi buku teks kot...

cik puan daun berkata...

tok dalam ranking ke7 tahap dewata glamer.. sbb dah ada stalker.. :P

dugongsenyum berkata...

Perghhhh... Marwilis tu... rare gilerrr tu!

azie berkata...

awat muka scary gile?

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

muka serius...

amboi..adakah disebabkan demam ke Tok?...

adakah pengirim tersebut telah ditemui?

Amy Z! berkata...

peminat rahsia?

wow... ;-)

Princess Liyana berkata...

hi hi hi..

pasni baik2..ada stalker tu..

dasyatla. takut I ;p

muka napa scary sgtt?mcm nak mrh je..takotla..haha

Tok Rimau berkata...

Ena,
Ini muka tak boleh belah.

Amyz,
Kalau peminat rahsia bagi duit best juga.

Zara,
Muka demam tak pakai mekap.

Azie,
Susuk I tertanggal.

Garam,
Boleh gak layan buku ni.

Po,
Aku nak gi Ganu gak. Makang ikang goreng kat tepi laut.

Tasik,
Kau mmg kedekut.

Buruj,
Ribuan Terimakasih.

Dugong,
Rare. Buku ni 1987, "filem baru" dalam buku ni dah kira "lama" dalam kamus kita.

Daun,
Tok dulu minat kat you. auww. You masak kek cekelat sedap. Dulu la.

Sastri berkata...

salam... ok la tu... dapat buku dari peminat rahsia... keskeskes...

hEr namE is diEla berkata...

wah, ada secret admire nampak..
asal la muka u macam tu? erk..

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin