Selasa, Januari 27, 2009

TERROR



Sinopsis: Seorang agen Mossad (Israel) mengupah seorang pembunuh tempatan untuk membunuh seorang Al Qaeda di dalam sebuah surau. Plot jahat itu terganggu bila seorang pencuri menggagalkan cubaan bunuh itu secara tidak sengaja.

9 ulasan:

ICe berkata...

Agent mossad tu macham Morpheus la. Macho gile!

Princess Liyana berkata...

huhu..siapakah actor and actress kali ini?uhuhu..pastikan pjaga props u comel ok ;P

Indrasakty berkata...

Gadis assasin itu suara macam tape linguaphone.

Kalau tidak mati dibunuh, tentu boleh jadi guru bahasa Inggeris yang baik.

Tok Rimau berkata...

Ice,
Kau buat dia kembang perut bila dipuji.

Princess,
Pelakon tambahan semua comel.

Indra,
Memang pun. Dia bakal guru BI.

addyaholix berkata...

gaya agen mossad tuh menembak "comel" lah tok haha!

rantong berkata...

Sekadar ingat mengingatkan. Doa Qunut Nazilah

“Ya Allah, sesungguhnya kami bermohon pertolongan Mu, kami meminta ampun kepada Mu, kami memohon petunjuk dari Mu, kami beriman kepada Mu, kami berserah kepada Mu dan kami memuji Mu dengan segala kebaikan, kami mensyukuri dan tidak mengkufuri Mu, kami melepaskan diri daripada sesiapa yang durhaka kepada Mu.

Ya Allah, Engkau yang kami sembah dan kepada Engkau kami bersalat dan sujud, dan kepada Engkau jualah kami datang bergegas, kami mengharap rahmat Mu dan kami takut akan azab Mu kerana azab Mu yang sebenar akan menyusul mereka yang kufur Ya Allah, Muliakanlah Islam dan masyarakat Islam. Hentikanlah segala macam kezaliman dan permusuham, Bantulah saudara-saudara kami di mana sahaja mereka berada. Angkatlah dari mereka kesusahan, bala, peperangan dan permusuhan.

Ya Allah, selamatkanlah kami dari segala keburukan dan janganlah Engkau jadikan kami tempat turunnya bencana, hindarkanlah kami dari segala bala kerana tidak sesiapa yang dapat menghindarkannya melainkan Engkau, ya Allah.”
Sumber: JAKIM
View Profile: Rantong

azie berkata...

ha ha ha

suara tina memang sedap kalau speaking.
cuti ni rindu kancilklan tak?ajaja

Azhar Ahmad berkata...

Humm.... cerita pendek lagi... Tok ada pertandingan filem pendek peringkat IPT kat UUM. Cuba check dengan HEP

ikoko berkata...

berdebar2 tengok filem pendek ni.. hohohoho... :) ada banyak msg dalam cerita ni.. yang saya nampak, 5..

1)pencuri selalu rugi
2)manusia murka kita takut, Allah murka .. ntahlah.
3)Allah boleh beri peluang, banyak kali peluang pada hamba-hambanya jika buat dosa, jika manusia? mesti dah kena bunuh macam dalam citer pendek ni.
4)jangan lambatkan solat. bila solat dijaga, perjalanan hidup kita pun sentiasa lancar
5)jangan berniat jahat, kelak mesti tak dapat apa yang kita hajat dalam niat kita yang jahat tu.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin