Jumaat, Disember 05, 2008

THE MALAYSIA SAVINGS SALES



ZZZZZZZZZZZ!

13 ulasan:

Amy Z! berkata...

alaaa.. kepenatannya~ kesiannn..

Amy Z! berkata...

banyaknya beli ubat gigi. haha.

tasikmerah berkata...

sekilo berapa hengget tu tok? he he. mon aku tak muat dah dok dalam troly tu.



.

ilovebudu berkata...

siap bawak bantal tu tok..kekeke

saudagar gaRAM.. berkata...

pasaraya jual anak???


kat mana ni tok?
kat brazil ke?

hahahaha....

ah tok berkata...

Jangan biarkan budak tidur bersendirian di dalam troli pasaraya. Lebih-lebih lagi Pasaaya G**NT. Trolinya ada cas elektrik. Itu satu. Satu lagi, senang orang nak culik dan buat tebusan. Kalau boleh kejutkan budak tu, suh tidur kat luar troli. Satu lagi, takut budak tu ktagih pulak nak tidur kat troli selalu. Hehehe...






.

snm berkata...

tok..troli tu bw balik rumah ke?

amirahsyuhada berkata...

kesian budak ni, lepas ni sahih trauma nak pergi shopping dengan mak dia..

addyaholix berkata...

aku baru je sudah tadi tok!

DeeN berkata...

Tu dia aih.
Sampai terlena dlm troli.
Hebat giler menyoping.
HeHe.

BuRuuj berkata...

olololo ciannyer afi...nie mesti soping memalam nih..

psl m'sia saving sale tue cam biaser jerk..kate kempen turun harga tp aritue soping same jerk padahal beli barang yg sama. huhu...

bakri hafiz hisham berkata...

ah seksa budak tu melayan kerenah bapaknya
:P

Ilya Syafeena berkata...

alahai...mana emak engkau dik?
kesian tengok.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin