Jumaat, Disember 12, 2008

MARAH

"I nak tanya you satu soalan falsafah."

"Silakan. I akan bagi you satu jawapan falsafah juga."

"Kalau awek pakai baju terdedah cleavage, orang lelaki tenung cleavage tu, dia marah tak?"

"Falsafah la sangat."

12 ulasan:

sabariah.noor berkata...

marah awek yg tok tanya tuu...

sinaganaga berkata...

Hidup ini untuk berkongsi-kongsi. Aku rasalah. :)

azie berkata...

trylah tny kat ai,kih kih kih

Princess Liyana berkata...

Yo ee yo jer.hahaha.falsafahla sgttt:p

snm berkata...

tok..mungkin itu falsampah?!

DeeN berkata...

Pergh! Falsafah sungguh. HaHaHa..

Err.. tp kalo ditenung tanpa tuan empunyanya perasan, mungkin dia tak marah kot. Hak Hak Hak.

addyaholix berkata...

falsafah mana ko pakai tok?

kemat berkata...

ada bidalan, orang memberi kita merasa..tak gitu tok...

Mr PenyuBiru berkata...

kalu tok pakai baju terdedah,camne plak? hik3..

Null berkata...

marah sebab orang laki len tengok cleavage dia ke?
atau sebab kita rasa cleavage tu kita punya, orang len x ada hak di sana?
atau dia mempunyai cleavage yg leh meransang org yg tengok?

kalau awek dia jenis pakai saiz baju XXXL, i rasa dia x kan marah pun.

kalau robot perempuan pakai baju terdedah cleavage, adakah kita akan teransang?

sebenarnya, kita ni robot jugak, cuma kita jenis biological, bukan mechanical.

i rasa jawapan i cukup falsafah :P :P

tasikmerah berkata...

suruh yg bertanya tu jawab sikit.


:)



.

dugongsenyum berkata...

Ustazah aku dulu cakap kalau terpandang sekali takpe, pandang lagi dosa, tenung lama2 lagilah dosa. Mungkin ustazah tu ada falsafah islamik sikit kot, haha

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin