Ahad, Disember 28, 2008

BEST OF 2008

 
Untuk majlis adik gua, Epah dan Epin, gua hadiahkan mereka 3 biji periuk saiz ekonomi. Semoga bahagia hingga ke Syurga.


 Hujung tahun adalah musim banjir dan walimah. Kita doakan siang hari cerah agar majlis berjalan dengan lancar. Malam pula kita doakan hujan sehingga dingin sampai ke tulang. Tentu pengantin baru suka. Kan?

Selain dari itu Disember juga masa muhasabah diri. Oleh itu, para Bloggar sekalian bacalah arkib blog kalian dan bikin entri bertajuk 12 entri terbaik untuk 2008.

Jan: Ini Rindu
Feb: To Sir With Love
Mac: Isi Dompet
Apr: Ujang
Mei: Itu Baru Gezek
Jun: Ayat-ayat Cinta
Jul: Jangan Pandang Belakang
Ogo: Yang Remeh dan Yang Temeh
Sep: Letupan Dalam Kereta
Okt: Certot Cinta Kera
Nov: Ikan Terbang Dari Air Keroh
Dis: Babi

Ini tag untuk semua pembaca blog ini.

12 ulasan:

Nazri berkata...

first

Nazri berkata...

cayalah, kali ni ajami tak potong q aku!

A t i Q a h berkata...

Muka Epin tu macam Wan Kamarudin Edisi Siasat.

Princess Liyana berkata...

huhu. 3 periuk..you nak suruh adik u masakkk je ke..wakaka ;p

Pengantin sangat sepadan;)

saudagar gaRAM.. berkata...

tugasan pertama selaku suami isteri..

pagi,raja sehari..
petang,cuci periuk..

saudagar gaRAM.. berkata...

tugasan pertama selaku suami isteri..

pagi,raja sehari..
petang,cuci periuk..

pheeewit berkata...

tok x jemput gua.. gua tacing..

Indrasakty berkata...

Oh, itu saiz ekonomi. Saiz bisnes pula berapa besarnya?

BuRuuj berkata...

err..tok, sy tak leh jawab tag tok tue lah..lum cukup setahun umur sy. huhu...

selamat pengantin baru tok..opss..silap, selamat menerima adik ipar tok..

adat pengantin, habis majlis cuci periuk.

Null berkata...

semoga bahagia, harap depa lulus ujian dunia ke 2 ni. :)

selamat pengantin baru.!!!

Monkey D Luffy berkata...

selamat tahun baru

snm berkata...

baikk..tp saya x nk jwb by month la :p x cukup setahun la Tok..

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin