Selasa, Disember 30, 2008

SEPARA TIPU



"You jahat. You tipu I."

"I tak tipu. I bagitau separa benar je. Memang benar ada kenduri kahwin di rumah I."

"Hello. You kata you yang kahwin, tetapi sebenarnya adik you yang kahwin."

"Separa benar la tu. Ha ha ha."

"Jahatttt. I tak maafkan you."

"Kalau I minta maaf sungguh-sungguh?"

"I maafkan. Separa maaf."

"Ha ha ha."



13 ulasan:

Princess Liyana berkata...

Ha ha ha ha...

Then, you deserve that separa maaf tu ;P

Tok, ingat2lah. orang yang menipu ni, berdosa besar tau.

Dan doa org teraniaya, makbul;)huhuhu...

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

Hehehe~

Separa maaf jer?

Alamak aii~

Tak bleh bagi skit lagi diskaun ker?

Cam 70% punya maaf ker?

hehehe~

A t i Q a h berkata...

Orang dah kahwin pun ada hati nak kahwin, ni pulak orang yang masih bujang kan Ina. Hak hak hak!

azie berkata...

ai antara orang yang u tipu separa.

dan ai maafkan u sepenuh hati

sweet tak ai?ehehehhe

Ayyman Rahim. berkata...

Haha boleh pulak macamtu.

Princess Liyana berkata...

tok,anda ditag..sila jawab..

jgn separa jawab ;P

sabariah.noor berkata...

kesian korang ditipu...kalau lps ni tok kate nk kahwin, agak-agak bole percaya lagi x?huhu..

dugongsenyum berkata...

half bread is bread, half truth is a lie... ewwwahh!

addyaholix berkata...

aku gelak sungguh-sungguh!
tak mampu nak gelak separa-separa haha!

Abdullah berkata...

Aku separa tersenyum bila baca entry ini...hahahaha

hegira berkata...

separa mesra nya... huhu.

tok, jangan main main. nanti mulut masin!

tasikmerah berkata...

aku gelak separa nampak gigi.

dugongsenyum berkata...

Komersial?

Macam loghat Perak pulak, kome sial.

Cerita Berkaitan

Blog Widget by LinkWithin